جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس:

آمریکا به شدت علاقه مند مذاکره با ایران است

صافی - جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: نظام اسلامی امروز دراوج عزت و اقتدار و آمریکا درخواری و ذلت قرار دارد، به گونه ای که اگر یکی از شخصیت های کشور اعلام کند قصد دیدار با رئیس جمهوری آمریکا را داریم، ترامپ سریعا قبول می کند که این نشانه عزت ماست.

سردار اسماعیل قاآنی جمعه شب در یادواره ۸۵ شهید محله تولید داروی قم در مسجد ولیعصر (عج)این شهر اظهار داشت: درجریان مبارزه هر چه قدر رقیب قدرتمند باشد، هماوردی کردن با او و شکست دادن آن لذت بخش تر است.

وی بیان داشت: امروز آمریکاییها با آنکه خود را ابرقدرت جهان می دانند در برابر نظام توان انجام هیچ کاری را ندارند و فقط نعره می کشند.

وی این اقتدار و عزت را بیش از هر چیز ناشی از حرکت بر مدار دین، خدا، رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: عربستان هر روز چندین میلیون بشکه نفت را در حلقوم آمریکاییها می ریزد، و گاو شیرده آنها محسوب می شود، و تا روزی که شیر دارد آن را دوشیده پس از تمام شدن شیرش نیز او را از بین می برند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: مسئولان کشور در صورتی که درپای میز مذاکره مطابق سبک و سیاق شهدا تکلیف مدارانه عمل کنند، به طور حتم موفق خواهند شد.

وی همچنین حرکت در مسیر ولایت را امتداد راه شهیدان توصیف کرد و افزود: اگر سبک زندگی و سیره شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، بر همه مشکلات فائق می آییم.

وی یادآور شد: روزی که نخستین کشتی حامل کمک های بشر دوستانه ایران عازم یمن شد، همه در دنیا بسیج شدند و سایه به سایه کشتی ما آمدند تا جلوی آن را بگیرند ولی موفق نشدند.

سردار قاآنی همچنین خاطرنشان کرد: دشمن طی هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد ولی هر چه تلاش کرد نتوانست چگونه جنگیدن را تحمیل کند.

وی اضافه کرد: ما بر مبنای آموزه های حضرت امام (ره) جنگیدیم و امروز نیز بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب تعریف کردند با عزت جلو می رویم.

وی گفت: آمریکایی ها در برابر مقاومت ملت ایران درمانده شده و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا به صراحت اذعان کرد که جمهوری اسلامی تنها مشکل ما در جهان است و هر کجای دنیا می رویم فقط این کشور را می بینیم.

قاآنی بیان کرد: اکنون اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان نفوذ پیدا کرده واین هنر انقلاب اسلامی می باشد که بواسطه قرار گرفتن زیر چتر ولایت حاصل شده است.

جانشین سپاه قدس گفت: هیچ کدام ما کاره ای نبودیم و آن کسی که ما را دراین مسیر درست قرار داده به جز ولایت نبوده است، و اگر می خواهیم زندگی با عزت داشته باشیم، زیر پرچم ولایت بودن را نباید فراموش کنیم.

وی تاکید کرد: هرکس و هر قشری چه با نام خدا و یا ادبیات غیر دینی و سکولار با ما سخن بگوید، اگر ته حرفش این بود که ما را با ولایت فاصله دهد دانسته یا نادانسته اشتباه می کند.

انتهای پیام/