کواکبیان در تذکر شفاهی:

آمریکا تا زمانی که به برجام بازنگردد هیچ مذاکره‌ای صورت نمی‌گیرد

صافی نیوز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکایی‌ها به برجام بازنگردند و امکان انتقال پول برای ما فراهم نشود، مذاکره مجددی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش صافی نیوز، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: برخی همکاران  ما در مجلس طوری وانمود می کنند که گویا قرار است رئیس جمهور همین امروز با ترامپ مذاکره کند در حالی‌که واقعیت این نیست و شرط ما این است که تا آمریکایی ها به برجام بازنگردند، قرار نیست که هیچ گونه مذاکره ای صورت گیرد.

وی افزود: همچنین واسطه هایی که بعضاً پیغام می آورند به آنان هم گفته شده است که ابتدا باید تحریم ها برداشته شود، امکان انتقال پول فراهم شود و دیگر شروط ما را مورد توجه قرار دهند و حتماً اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد، مذاکره اشکالی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ضمن اینکه روحانی هم کاملاً در جهت اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری حرکت می کند و اگر قرار باشد مذاکره ای صورت گیرد، حتما قبل از آن در سطوح عالی و شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی رهبری این موضوع انجام می شود.

کواکبیان تصریح کرد: بنابراین دوستانی که تذکر می دهند و علیه رئیس جمهور حرف می زنند، بدانند که در هفته دولت بهتر است که از دولت تقدیر کنند و به آنان خداقوت بگویند اما آنان را تضعیف می کنند که بنده به آنان می گویم کمی صبر پیشه کنید و حتماً بحث مذاکره در سطوح بالای کشور تصمیم گیری می شود و بحث ساده ای نیست که ما فکر کنیم فریاد بکشیم که انجام نمی شود و یا سکوت کنیم که انجام می شود.

انتهای خبر/