امام جمعه موقت مراغه:

آمریکا حامی اصلی داعش و گروه های تکفیری در منطقه است

صافی - امام جمعه موقت مراغه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا که دلیل خروج نیروهای نظامی اش از سوریه را شکست داعش عنوان کرد گفت: آمریکا حامی اصلی داعش و گروه های تکفیری در منطقه بوده و شکست داعش به برکت حضور و مجاهدت های مدافعان حرم و جبهه مقاومت بوده است.

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این کشور برای جلوگیری از بی آبرویی بیشتر و حضور ناموثر در سوریه اقدام به خروج نیروهای خود از سوریه کرده است.

وی همچنین با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان گفت: در این حادثه متاسفانه چند دانش آموز بی گناه فوت کردند و این در حالی است که بیشترین عامل موثر در بروز این حادثه عامل انسانی بوده و از این رو توجه و پشیگیری مسئولان در امر ضروری است.

حجت الاسلام محمدی راد با تبریک ولادت باسعادت حضرت عیسی (ع) افزود: آن حضرت پیام آور مهر و رحمت و از پیامبران بزرگ الهی بوده و سیره ایشان باید مورد توجه و اهتمام پیروان واقعی مسیحیت قرار گیرد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی ادامه داد: این نهاد با تدبیر امام راحل برای رفع مشکل بی سوادی در جامعه پایه گذاری شد.

وی اضافه کرد: نهضت سوادآموزی از زمان تاسیس خود گام های بزرگی در ریشه کنی بی سوادی و سوادآموزی خانواده ها داشته و خدمات بسیاری کرده است.