آواز «مهدی اصغرپور» در ارسباران اجرا می شود

تهران- ایرنا- «مهدی اصغرپور» در سی‌اُمین نشست «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران قطعاتی را در دستگاه همایون با اشعاری از سعدی اجرا خواهد کرد. مدیر و بنیانگذار نشست‌های آواز فرهنگسرای ارسباران روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در ادامه نشست‌های ماهانه آواز در فرهنگسرای ارسباران و‌ در نشست سی‌ام، «مهدی اصغرپور» هنرمند جوان در […]

تهران- ایرنا- «مهدی اصغرپور» در سی‌اُمین نشست «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران قطعاتی را در دستگاه همایون با اشعاری از سعدی اجرا خواهد کرد.

مدیر و بنیانگذار نشست‌های آواز فرهنگسرای ارسباران روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در ادامه نشست‌های ماهانه آواز در فرهنگسرای ارسباران و‌ در نشست سی‌ام، «مهدی اصغرپور» هنرمند جوان در این برنامه پژوهشی هنری به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
«علی شیرازی» افزود: اجرای «اصغرپور» شامل آواز شوشتری در دستگاه همایون با شعری از سعدی خواهد بود و« پیام امیرباهنر»، نوازنده تار او را همراهی می‌کند.
سلسله نشست‌های ماهانه و تخصصی آموزشی آیین آواز، ابداعی است از باشگاه موسیقی ارسباران که در طی دو سال و نیم گذشته معمولاً در یکی از سه‌شنبه‌های هر ماه برگزار می‌شود.
فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا (ارسباران) واقع شده و ورود همه دوستداران موسیقی و آواز ملی به این نشست، رایگان خواهد بود.
فراهنگ**۹۴۹۴**
انتهای پیام/