آیا خانم‌ ها می‌دانند که خانه تکانی نوروز ۹۸ سرطان زاست؟

صافی - خانه تکانی نوروز ۹۸ برای بسیاری از ایرانی‌ها شروع شده و حالا بسیاری از مردان و زنان ایرانی محکم و استوار در حال پافشاری روی فرش منزلشان هستند تا چرک و کثیفی‌های آن را از بین ببرند! طبیعتا بسیاری از وسایل منزل باید تمیز شوند و در این بین نقش مردان بسیار پر رنگ‌تر شده و عملا بسیاری از فعالیت‌های خانه تکانی نوروز ۹۸ بر عهده مردان است!

حتما می‌دانید که قیمت گوشت به چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان رسیده و قیمت مرغ نیز به چیزی در حدود ۱۵ هزار تومان نزدیک شده و در حقیقت وقتی این اتفاق افتاده است که دانشمندان متوجه این موضوع عجیب هم شدند که گوشت سرطان زاست! حتی مرغ هم گویا در حال سرطان‌زایی است و به زودی شاهد سرطان زا بودن پسته، میوه و … نیز خواهیم بود!

نکته جالب‌تر اینکه مرگ و میر بر اثر سرطان در کشورما چیزی در حدود چند صد بیمار است که طبیعتا باعث شده تا بسیاری از مردم از این بیماری مهلک بترسند که اگر این مرگ و میر بالا را معیار سرطان‌زایی بدانیم شاید بتوان گفت که پراید هم سرطان‌زاست! البته نه، خود سرطان است و بدتر از آن !

به هر حال این موضوع را مطرح کردیم که بگوییم خانم‌های ایرانی باید بدانند که خانه تکانی نوروز ۹۸ نیز سرطان زا بوده و این موضوع در مورد مردان خانه، چیزی در حدود ۱۰۲۳ بار امکانش بیشتر است و برای اینکه بتوانید همسر خود را برای سال‌های دیگر نیز داشته باشید لطفا امسال به آنها اصرار نکنید تا در خانه تکانی به شما کمک کنند!

دلیل علمی خاصی نداریم ولی خب انصافا وسط این همه گرانی و سرطان زاها، جای دوری نمی‌رود که خانه تکانی هم سرطان‌زا باشد و یک امسالی را از شر خانه تکانی راحت شویم!

پ.ن: دل نوشته‌های طنز یک مرد ایرانی که خانه تکانی نوروز ۹۸ از آن‌چیزی که در آینه می‌بیند به او نزدیک‌تر است!