ابعاد ترور امام جماعت مسجد بقیه الله (عج) اصفهان

صافی نیوز / مدیر روابط عمومی ائمه جماعات استان اصفهان با اشاره به تیراندازی به سمت امام جماعت یکی از مساجد اصفهان گفت: عامل ترور، متواری شده است و هنوز دستگیر نشده، اما به حجت الاسلام سید محسن اخوان آسیب جدی وارد نشده است.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علیرضا ناجی با اعلام این خبر که حال عمومی حجت الاسلام سید محسن اخوان پس از خروج از اتاق عمل خوب است، اظهار کرد: این روحانی بامداد امروز پس از اقامه نماز صبح در مسجد خبایان برازنده مورد ترور نافرجام از فاصله دور قرار گرفت و تیری به پهلوی ایشان اصابت شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ امنیتی اعلام اینکه او در کدام بیمارستان بستری است وجود ندارد، تاکید کرد: عامل ترور متواری است و هنوز دستگیر نشده، با این همه به ارگان‌های حیاتی حجت الاسلام سید محسن اخوان آسیبی وارد نشده است.

مدیر روابط عمومی ائمه جماعات استان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا خصومتی از قبل با این روحانی وجود داشته یا خیر؟ تاکید کرد: او از روحانیان بسیار کم حاشیه و محجوب اصفهان بود، حتی نمی توان گفت که در منبر چیزی گفته که حساسیت فرد یا گروهی را برانگیخته باشد.

ناجی تاکید کرد: خانواده این روحانی از جو رسانه ای ایجاد شده خشنود نیستند و اطلاعات بیشتری نیز از این حادثه فعلا موجود نیست، منتظریم تا حال عمومی این روحانی اندکی بهتر شود تا از خود او ابعاد بیشتر مسئله را جویا شویم.

بامداد امروز شنبه یک راکب سوار با اسلحه‌ای دور به سمت حجت الاسلام سید محسن اخوان خطیب نماز جماعت صبح به مسجد بقیه الله(عج) خیابان برازنده اصفهان شلیک کرده و سپس متواری شده است.

انتهای پیام/