امام جمعه هشترود:

اتحاد و انسجام درونی در مقابله با توطئه های دشمنان مهم است

صافی - امام جمعه هشترود گفت: انسجام درونی و اتحاد ملت و دولت، راهکار مقابله با توطئه ها و ترفندهای دشمنان و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علی رحیمی روز دوشنبه در دیدار مسئولان این شهرستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در آن شرایط سخت تاریخی و خفقان شدید سیاسی و قدرت و تسلط طاغوت و ساواک بر مردم از معجزات الهی بود و در سایه اتحاد مردم علیه نظام ستمشاهی محقق شد.

وی به توطئه ها و دشمنی های استکبار در طول این چهل سال با مردم و انقلاب اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت در این نبرد نابرابر، وحدت و یکپارچگی مردم و ولایت پذیری آنها بود.

رحیمی گفت: مسوولان و دستگاه ها باید برای قدردانی از این مردم که همواره در صحنه های مختلف حضور داشته اند در خدمت آنها باشند و مشکلات آنها را رفع کنند.

وی همچنین از سود بالای وام های بانکی در شبکه بانکی کشور انتقاد کرد و افزود: بانک مرکزی سود روزشمار سپرده ها را حذف کرد اما راهکاری برای برای سودهای کلان وام ها ارایه نکرد.

فرماندار هشترود نیز در این دیدار از افتتاح و کلنگ زنی ۷۷ طرح عمرانی خدماتی با ۱۵.۶ میلیارد تومان هزینه کرد در ایام دهه فجر خبر داد.

امین امینیان اظهار داشت: بزرگترین مجتمع فولاد با تولید سالانه یک میلیون تن به صورت نورد در ۱۰۰ هزار مترمربع، مهم طرحی است که در این ایام کلنگ زنی می شود و با افتتاح آن برای سه هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی گفت: بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی با ۱.۴ میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح آماده بهره برداری در این ایام است.