بیرانوند:

اتفاقات استراماچونی برای برانکو هم افتاد اما او ماند و جنگید

صافی نیوز / دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گویی مفصل با خبرگزاری فارس پیرامون مسائل مختلف فوتبال صحبت و ابراز امیدواری کرد بتواند با کسب عنوان قهرمانی با سرخپوشان این تیم را ترک کند و راهی بلژیک شود.

بعد از سالها فراز و نشیب در دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با حضور چند ساله‌اش در این تیم خیال هواداران این تیم را راحت کرد تا جایی که این بازیکن دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران هم شد. بیرانوند یا همان «علی بیروی» فوتبالی‌ها در این چند سال به اوج افتخارات رسید،او با تیم ملی جام جهانی و مهار پنالتی رونالدو و عنوان دومین دروازه بان برتر جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد، ۳ سال با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و قهرمانی در جام حذفی را هم به دست آورد.او حتی می‌توانست مرد سال فوتبال آسیا هم باشد اما مثل همیشه دست‌های پشت پرده این عنوان را از یک بازیکن ایرانی گرفت.
گلر اول تیم ملی در ادامه روند صعودی‌اش عناوین مرد سال فوتبال ایران و برترین ورزشکار سال ۹۸ از نگاه مردم را کسب کرد اما این عناوین هم پایان کارش نبود، بهترین پنالتی‌گیر آسیا در نظر سنجی از دید مردم،حضور در جمع ۵ پرتاب کننده توپ با دست از سوی رسانه انگلیسی، بهترین بازیکن آسیایی جام جهانی از نگاه AFC و سفری بهداشت استان لرستان، همه و همه عناوین تمام نشدنی بیرانوند در این مدت بود. حالا گلر پرسپولیس رویاهایی در سر دارد که یکی از آنها درخشش در لیگ بلژیک با باشگاه آنتروپ است که شاید این کار برای کسی که پنالتی رونالدو را مهار کرده و یا ژاوی را در تهران ناکام به قطر فرستاده چندان کار سختی نباشد.
همین افتخارات و موفقیت‌ها بهانه‌ای شد تا علیرضا بیرانوند در گفت‌و‌گویی مفصل درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت و ابراز امیدواری کند که با کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس این تیم را ترک کند و راهی بلژیک شود.

انتهای خبر/