احتمال عبور بیت کوین از ۱۰۰ هزار دلار

صافی نیوز / بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده "گلکسی دیجیتال" پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال می تواند از ۱۰۰ هزار دلار عبور کند.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، مایکل نووگراتز، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده Galaxy Digital ، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال می تواند بیش از دو برابر افزایش یابد چرا که شرکت‌های بیشتری به مشتریان خود اجازه می دهند از این ارز برای خرید از آنها استفاده کنند.

قیمت بیت کوین در معاملات اولیه آسیا در روز سه شنبه از بالاترین رقم خود یعنی ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد، که علت آن بیانیه شرکت تسلا مبنی بر خرید ۱.۵ میلیارد دلار از این ارز رمزنگاری شده بود.

این شرکت همچنین اعلام کرد که به مشتریان خود این امکان را می دهد تا اتومبیل های برقی تسلا را با استفاده از این سکه های دیجیتال خریداری کنند.

نووگراتز به تلویزیون بلومبرگ گفت: شما خواهید دید که هر شرکتی در آمریکا همین کار را انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: لازم نیست تعداد آنها زیاد باشد. این پیام رسانی است که مهم است شما گله را اینجا خواهید دید چرا که در حال آمدن است.

بینی نووگراتز که یک علاقه مند و سرمایه گذار دیرینه ارزهای رمزنگاری شده است، گفت: شرکت های دیگر انتقال ذخایر اضافی خود را به بیت کوین در نظر خواهند گرفت، شاید به عنوان یک محافظ در برابر تورم یا در برابر سقوط دلار آمریکا.

وی همچنین گفت که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا با تصمیم خود برای “گوش دادن به مردم” یا سنجیدن منافع یک نسل جدید نشان داد که “نابغه” است.