احتمال غیبت ستاره بسکتبال ژاپن برابر ایران

تهران- ایرنا- با اینکه پیش بینی می شد تیم ملی ژاپن بسکتبالیست شاغل خود در لیگ NBA را برای رقابت با ایران به تهران بیاورد اما به احتمال زیاد یوتا واتانابه نمی تواند در پنجره ششم انتخابی جام جهانی شرکت کند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران دوم اسفند در حساس ترین […]

تهران- ایرنا- با اینکه پیش بینی می شد تیم ملی ژاپن بسکتبالیست شاغل خود در لیگ NBA را برای رقابت با ایران به تهران بیاورد اما به احتمال زیاد یوتا واتانابه نمی تواند در پنجره ششم انتخابی جام جهانی شرکت کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران دوم اسفند در حساس ترین دیدارش از پنجره ششم انتخابی جام جهانی چین میزان ژاپن است. پیش از این گفته شده بود که ژاپنی ها در نظر دارند تا بازیکن جوان خود را که در لیگ NBA و ترکیب تیم ممفیس حضور دارد با خود به ایران بیاورند اما شنیده شده که یوتا واتانابه به دلیل حضور در ترکیب تیم باشگاهی اش نمی تواند در این مسابقه شرکت کند.
ژاپن در دیدار رفت توانست ایران را در توکیو شکست دهد و حالا با ترکیبی قدرتمند به تهران می آید. نیک فازکاس بازیکن تبعه شده این کشور نیز برای ژاپنی ها بازی خواهد کرد.
مسابقه دوم اسفند برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. ایران با کسب پیروزی جشن صعود به جام جهانی برگزار می کند و به عنوان تیم دوم گروه به این رویداد صعود خواهد کرد و ژاپن نیز به دنبال این است که با خیالی آسوده به این رویداد مهم برود.
در همین راستا اردوی تیم ملی بسکتبال ایران نیز شروع شده که ارسلان کاظمی بازهم به تیم ملی دعوت نشده و حامد حدادی نیز در تمرینات تیم شرکت نکرده است.
تیم ملی ایران بعد از مسابقه با ژاپن باید پنجم اسفند برابر استرالیا به میدان برود.
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴
انتهای پیام/