جنگ در اوکراین؛

احتمال کشته شدن ده‌ها نفر در حمله هوایی به یک مدرسه

صافی نیوز / تارنمای الجزیره انگیسی گزارش داد احتمال می رود که در جریان حمله هوایی به یک مدرسه در شرق اوکراین دستکم ۶۰ نفر کشته شده باشند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، تارنمای خبری الجزیره انگلیسی با انتشار این خبر افزود: فرمانداری منطقه «لوهانسک» واقع در شرق اوکراین می گوید درحمله هوایی روسیه به یک مدرسه که پناهگاه غیرنظامیان بوده، ده ها نفر زیر آوار ماندند.

الجزیره انگلیسی در ادامه گزارش داد: در پی این حمله هوایی به این مدرسه در شرق اوکراین، حداقل ۶۰ نفر ناپدید شدند و بیم آن می رود که در زیر آوار جان باخته باشند.

تارنمای خبری الجزیره انگلیسی نوشت: «سرهی هائدایی» (Serhiy Haidai) فرماندار منطقه لوهانسک گفت پس از بمباران روسیه به این مدرسه، تایید می شود که دونفر کشته شدند و ۳۰ غیر نظامی از میان آوار بیرون آورده شدند؛ حدود ۹۰ نفر به این مدرسه واقع در روستای «بیلو هوریوکا» (Bilohorivka) پناه آورده بودند، درپی این بمباران این ساختمان دچار حریق شد.

بنابراین گزارش فرماندار منطقه لوهانسک دراین باره گفت: ۳۰ نفر از میان آوار بیرون آورده شدند که هفت نفر مجروح و احتمالا ۶۰ نفر به نظر می رسد زیر آوار کشته شده باشند.

جنگ اوکراین که ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ بدنبال نادیده گرفتن نگرانی های امنیتی مسکو از سوی غرب آغاز شد هم اکنون وارد هفتاد و چهارمین روز خود شده است.

انتهای پیام/