ارامنه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند

اصفهان – ایرنا – نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارامنه همگام با سایر اقشار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و حضور در این حماسه ملی را وظیفه خود می دانند. ژرژیک آبرامیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارامنه ایران انقلاب اسلامی را حرکتی برای […]

اصفهان – ایرنا – نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارامنه همگام با سایر اقشار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و حضور در این حماسه ملی را وظیفه خود می دانند.

ژرژیک آبرامیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارامنه ایران انقلاب اسلامی را حرکتی برای کرامت انسانی می داند که علیه ظلم و جور به وجود آمده است.
وی اظهار داشت: ارامنه با تمام وجود در خدمت این انقلاب هستند و در حد توان و بضاعت خود همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.
نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران بیان کرد: ارامنه در سخت ترین شرایط در کنار مردم ایران بوده اند و برای برطرف شدن مشکلات کشور سعی و کوشش کرده اند و در جنگ تحمیلی با تقدیم فرزندان خود از ناموس این کشور دفاع کردند و سال های گذشته نیز با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که به انقلاب خود وفادار هستند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل معادلات جهانی را برهم زد، افزود: انقلاب اسلامی نظریه ای را مطرح کرد که مبتنی بر مبارزه با ظلم، حق طلبی، عدالت و کرامت انسان هاست و این نظریه از سوی بسیاری از ملت های آزاده و حق طلب جهان مورد استقبال قرار گرفت و پذیرفته شد.
آبرامیان با بیان اینکه پیش از فروپاشی کمونیست در شرق این نظریه مورد هجمه دنیای ابرقدرت های شرق و غرب بود، ادامه داد: کمونیست فروریخت اما استکبار جهانی و نظام سلطه همچنان وجود دارد و تا زمانی که این نظام ظالم وجود دارد، مبارزه حق علیه باطل مردم ایران نیز ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم ارامنه اصفهان و جنوب ایران اظهارداشت: هر انسان منصف، حق طلب و باورمندی، باطل بودن نظام سلطه و اسکتباری را تشخیص می دهد و برای تنویر افکار عمومی مردم جهان برای مبارزه با نظام سلطه ملت ایران رسالت سنگینی برعهده دارد.
وی اضافه کرد: بنابراین شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایشی از اقتدار، پایبندی و باورمندی مردم ایران برای انجام این رسالت بزرگ است و شرکت در این گونه برنامه ها و مراسم وظیفه ای ملی است.
حدود هفت هزار نفر از ارامنه کشور در استان اصفهان سکونت دارند که بیشتر آنها در شهرستان اصفهان مقیم هستند.
ارامنه اصفهان در دوران دفاع مقدس پنج شهید به نام های هراچ هاکوپیان، وارطان آبراهامیان، ورِژ باغومیان، رایموند خاتون نژاد و هنریک دِر هُوهانِسیان تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.
۲۰۹۳/ ۶۰۲۲
انتهای پیام/