امیر دریادار سیاری:

ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است

صافی - رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌‌کننده ارتش با بیان اینکه ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است، تاکید کرد: ماموریت اصلی ارتش حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی است.

امیر دریادار حبیب‌‌‌الله سیاری در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۴۵ نیرو مخصوص ارتش گفت: وجود تیپ ۴۵ در منطقه حساس کشور، یکی از بازوان قدرتمند و پرتوان برقرارکننده امنیت است.

وی افزود: حضور کارکنان رزمی، چابک، پا در رکاب و دارای احساس مسئولیت توان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بالا برده و آمادگی رزمی شما سبب شده که دشمن جرأت تعدی و تجاوز به خاک ایران را نداشته باشد.

رئیس ستاد مشترک ارتش به حمله رژیم بعثی عراق به خاک ایران در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن احساس می‌کرد که آمادگی رزمی در ارتش نیست، حمله کرد و همه کشورهای شرقی و غربی نیز به آنها کمک کردند.

سیاری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بزرگترین حرکات نظامی را انجام داد و با وجود همه مشکلات توانست در کمترین زمان ممکن جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتش در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد وجودش برای مملکت لازم است، تصریح کرد: ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است.

معاون هماهنگ‌‌کننده ارتش به مأموریت اصلی ارتش مبنی بر حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار این مأموریت‌های اصلی در اجرایی ساختن فرامین فرماندهی کل قوا آمادگی داریم.

سیاری به خدمات ارتش در زلزله بم، منجیل، سرپل ذهاب، سقوط هواپیمای یاسوج و سیل گلستان اشاره کرد و ابراز داشت: ارتش آمادگی دارد تا یار و یاور هموطنانمان در هرگونه بلایای طبیعی احتمالی باشد.

وی با اشاره به برخی هشدارها در خصوص وقوع سیل در استان خوزستان بیان کرد: امروز در منطقه و در روستاهای اطراف تهدید وجود دارد و شما کارکنان تیپ مخصوص ۴۵ قوت قلبی برای مردم هستید.

بنابراین گزارش، دریادار سیاری همچنین به منظور روند جلوگیری از جاری شدن سیل در منطقه خوزستان و امدادرسانی تیپ ۴۵ شوشتر از سیل بندها و سد گتوند بازدید کرد.

انتهای پیام/