پورمحمدی:

از افراد نخبه فارغ از جناح بندی سیاسی استفاده کنید

صافی نیوز / امام جمعه مراغه با بیان اینکه عدم بهره مندی از افراد شایسته و توجه نکردن به کارهای زیربنایی آفت و مایه تضعیف دولت هاست، گفت: مسئولان باید از افراد نخبه فارغ از جناح بندی سیاسی استفاده کنند.

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه صبح امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی مراغه افزود: براساس احادیث ائمه معصومین و حضرت علی (ع) کنارگذاشتن کارهای اساسی و مهم و نیز عدم توجه به اولویت ها از جمله عوامل سقوط و تضعیف دولت هاست.

وی ادامه داد: نیمه کاره ماندن طرح ها و نداشتن فکر منطقه ای و اهداف رسانه ای در اجرای آنها به ویژه توسط نمایندگان و مسئولان موجب تضییع بیت المال جامعه اسلامی است.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه باید امروز به کارهای زیربنایی توجه اساسی شود، اضافه کرد: نباید مسئولان و مدیران به طرح هایی با اهداف تبلیغاتی اکتفا کنند.

وی گفت: انجام اقدامات و طرح های نمایشی و تبلیغاتی که مورد اقبال برخی رسانه های مجازی بوده، کارهایی پوپولیستی و ظاهرسازی است که نباید در جامعه رواج پیداکند چراکه این امر تضعیف کننده دولت هاست.

آیت الله پورمحمدی تاکید کرد: براساس رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب، مسئولان نباید شعارهایی دهند که قابلیت اجرایی در وضعیت کنونی برای انجام آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: سپردن کارها و مسئولایت به افراد نالایق و نیز کنارگذاشتن افراد شایسته عارضه مهمی است که متاسفانه در کشور وجود داشته و این امر نیز تضعیف کننده جامعه است.

انتهای پیام/