استاندار کردستان با خانواده “مهسا امینی” دیدار و ابراز همدردی کرد

صافی نیوز / استاندار کردستان همراه چند تن از مسوولان استان، در مجلس ختم مرحومه "مهسا امینی" شرکت و با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا همراه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، معاون سیاسی امنیتی خود و نماینده سقز در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در مراسم ختم مرحومه “مهسا امینی” حاضر شد و ضمن ابراز همدردی، با خانواده وی نیز دیدار کردند.

پس از مراسم ختم، مسوولان استان با حضور در منزل مرحومه مهسا امینی با خانواده وی ابراز همدردی کرده و بر پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی تاکید کردند.

استاندار کردستان روز جمعه نیز در تماس تلفنی با پدر “مهسا امینی”، ضمن تسلیت به وی و مادر داغدارش، بر پیگیری جدی موضوع تاکید کرده بود.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی روز جمعه در بیمارستان کسری تهران جان باخت و روز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع پیکر و خاکسپاری مهسا (ژینا) امینی، علاوه بر خانواده و بستگان مرحوم، جمع زیادی از مردم و تعدادی از مسئولان شهرستان سقز نیز حضور داشتند.

مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی که به تهران سفر کرده بود بر اساس اطلاعیه پلیس تهران بزرگ، روز سه شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد به دلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شده بود که وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شد و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل شد که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد و روز گذشته /جمعه/ جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/