8:33 1403/02/13

استیضاح وزیر صمت برای بار دوم کلید خورد

صافی نیوز / یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول تقاضای استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت را قرائت کرد. این برای دومین بار است که سیدرضا فاطمی امین به ایستگاه استیضاح توسط مجلس شورای اسلامی می‌رسد و این در حالی است که در مرتبه اول توانسته بود بار دیگر رای اعتماد مجلس را کسب کن
سیدرضا فاطمی امین

به گزارش صافی، محمد رشیدی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، تقاضای استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت را به شرح زیر اعلام وصول کرد:

«طرح استیضاح وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی ‌امین طی گزارش در مورخ ۱۴۰۲.۱.۲۷ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی های لازم مطابق ماده ۲۲۱ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که با امضای ۴۰ نفر از نمایندگان تقدیم هیات رییسه شده، اعلام وصول می شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وزیر محترم حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی»

احتمال برگزاری جلسه استیضاح فاطمی‌امین در ۱۰ اردیبهشت ماه

در همین رابطه احمد نادری، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در مجلس است.

وی ادامه داد: بر این اساس احتمالا جلسه استیضاح وزیر صمت یکشنبه ۱۰ اردیبهشت تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ این دومین بار است که فاطمی امین در مجلس استیضاح می‌شود. پیش از این نیز در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ جلسه استیضاح فاطمی امین برگزار شده بود که پس از دفاعیات وزیر صمت، وی در این وزارتخانه ماندنی شده بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}