اس ام اس و پیام اینستاگرامی تسلیت شهادت حضرت زهرا و فاطمیه

صافی - با آغاز ایام فاطمیه و روزهای شهادت حضرت زهرا (س) بسیاری از افراد برای تسلیت این ایام و شهادت ایشان به دنبال پیام مناسب تسلیت هستند که در اغلب سایت‌ها یک سری پیام‌های تکراری وجود داشته و طبیعتا تکرار آنها در پیج‌های مختلف و ارسال آنها برای دیگران وجهه خوبی ندارد.

اگر به دنبال پیام تسلیت شهادت حضرت زهرا و ایام فاطمیه هستید می‌توانید در ادامه مطلب به ۱۰ مورد از بی نظیرترین پیام‌هایی که قطعا در هیچ سایت و کانال دیگری وجود ندارد دسترسی داشته باشید.

توجه کنید که پیام‌هایی که در ادامه تقدیم نگاه شما می‌شود به صورت اختصاصی تولید شده و از هیچ منبع فارسی دیگری کپی نشده است و برخلاف سایر سایتها که معمولا این موضوع رعایت نمی‌شود ما برای شما احترام قائل شدیم و ۱۰ پیام تسلیت ویژه و اختصاصی آماده کردیم.

– فاطمیه برای بسیاری از افراد عاشورای دوم است، عاشورایی که انگار می‌خواهی تمام درد دلت را با مادر بگویی، درد دلی که به هیچ کس نمی‌گویی، مادر می‌شنود، مادر تمام تلاشش را می‌کند تا فرزندش را راضی کند …حاجت روا کند …. دلش را آرام کند…

– فاطمیه یعنی عشق به مادر، فاطمیه یعنی مادری که یک دنیا را می‌سازد، دنیای پدر امت، مادر خوبی‌ها بود که جلوی چشمانش پرپرش کردند …. کاش آنها نبودند…

– ایام فاطمیه، روزهای شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنم. دعاگوی حقیر در توسلاتتان باشید.

– فاطمه یعنی مادر، فرقی ندارد سید باشی یا نباشی، او برای همه ما مادری می کند و به خواسته دل ما اهمیت می‌دهد. مگر می‌شود به محضر حضرت مادر بروی و از او چیزی بخواهی او دلش نخواهد که برای تو مهیا کند؟

– ایام فاطمیه یعنی عشق به ولایت الهی، ولایتی که انتخاب خداست، خواست خداست، دستور خداست، فاطمیه یعنی در راه ولایت خدا جان بدهی و برای ادامه دار بودنش تلاش کنی

– بیایید در این فاطمیه و در عزای مادر، برای فرزندی که سال‌هاست چشم انتظار دستور خدا برای آمدن است دعا کنیم، مهدی زهرا می‌آید تا انتقام مادر را بگیرد … به امید روزی که فاطمیه روزهای انتقام مهدی از قاتلان مادرشان باشد …

– این روزها مهدی فاطمه در عزای مادر اندوهناک است. او برای عزای مادر می‌گرید و هر کسی را که برای مادرش عزاداری کند قدر می‌نهد. چه خوب است که در عزای پدرمان، عزادار باشیم که ببیند و دلش کمی آرام بگیرد.

– تسلیت برای این ایام کافی نیست، باید از فاطمیه درس گرفت تا برای سال‌ها فهمید که چه شد ، چه باید میشد و چه نبایدهایی که درد را به سینه ما انداخت … ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم.

– ایام فاطمیه ، ایام شهادت حضرت زهرا و حزن و اندوه اهل بیت پاک پیامبر گرامی اسلام، تسلیت باد. دعای گوی شما هستمو دعای گوی من باشید.

– مادر برای بسیاری از ما قداست دارد، شاید بعضی‌ها بگویند مادر چیست و از مادرشان گلایه داشته باشند، ولی وای به روزی که مادرت را از دست بدهی، بی کس میشوی، تنها میشوی، بی پشت می‌شوی، گویی انگار آسمان روی سرت خراب می‌شود، چقدر غریبانه است حال حسنین در این شب‌های غربت …

انتهای پیام/