اطلاعیه پیش ثبت نام سفرهای نوروزی به سوریه

صافی نیوز / پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از ۱۰ صبح ۳۰ بهمن آغاز می‌شود و تا پایان روز جمعه ۶ اسفند ادامه دارد.

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در دوره نوروزی ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ می توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت عتباتعالیات برای خود و همراهانشان فرایند پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

۱_اعزام‌های برنامه ریزی شده فقط به صورت هوایی است و در صورت اعلام مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه متعاقبا اطلاع رسانیخواهد شد.

۲_ پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی (حداقل ۱ نفر و حداکثر ۱۰ نفر ) میسر است افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یکگروه ثبت نام می‌کنند مانند اعضای یک خانواده، در این صورت هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه تشکیل می‌شود که لازم استمشخصات کامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان (کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرمپیش ثبت‌نام سایت درج شود.

۳_هر نفر فقط یکبار و در یک گروه می تواند (به عنوان سرگروه یا همراه) پیش ثبت‌نام کند و چنانچه به هر دلیلی هر یک از افراد پیش ثبتنام شده (سرگروه یا همراهان) پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، خواستار ثبت نام با گروه جدید یا جابجایی اسامی گروه خود باشدمی‌تواند نسبت به ثبت نام مجدد اقدام و کد رهگیری جدید دریافت کند که در این صورت اطلاعات ثبت نامی در گروه قبلی حذف خواهدشد.

۴_کدملی و مشخصات متقاضیان تشرف با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق و در صورت مغایرت، امکان ادامه فرایند وجود ندارد، لذادر ثبت کد ملی دقت مضاعف به عمل آید.

۵_ باتوجه به اطلاع رسانی‌های مرتبط با پیش ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (یا یکی ازنزدیکان وی) در فرم پیش ثبت‌نام الزامی است.

۶_تاریخ تولد افراد باید به صورت کامل شامل روز، ماه و سال (بصورت چهار رقمی) در فرم درج شود.

۷_کدملی همه افراد ده رقمی بوده و باید کلیه ارقام (صفرهای سمت چپ) آن بطور کامل در فرم ثبت شود.

۸_پس از قطعی نمودن پیش ثبت‌نام، سیستم یک شماره رهگیری به گروه تخصیص می دهد که این شماره را یادداشت نموده و برایپیگیری های بعدی نزد خود نگهداری دارید.

۹_ بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QRکد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعتقبل از پرواز الزامی است.

۱۰_در صورتیکه تعداد افراد پیش ثبت‌نام شده از ظرفیت اعزام دوره نوروزی در استان‌های مختلف بیشتر باشد، اولویت تشرف گروه‌هابراساس قرعه‌ تعیین و از طریق سایت حج و زیارت به آنها اعلام می‌شود.

۱۱_ قرعه کشی و اعزام افراد پذیرفته شده از استان محل سکونت سرگروه (قید شده در سیستم) صورت خواهد گرفت. لذا، استان و شهرمحل سکونت را با دقت از فهرست مربوطه انتخاب کنید.

۱۲_ پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام (جمعه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ ) امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نیست.

۱۳_ داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ اعزام ضروری است.

۱۴- فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی، میسر نیست.

انتهای پیام/