مهدی ابارشی:

اعتمادسازی در روستاها برای استقبال از بیمه روستایی و عشایری ضروری است

صافی - مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران با اشاره به اینکه یکی از دلایل عدم استقبال مردم از بیمه روستایی و عشایری عدم اعتمادسازی درست و به‌موقع است گفت: اعتمادسازی در روستاها برای استقبال از بیمه روستایی و عشایری ضروری است.

مهدی ابارشی در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت بیمه در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: سال گذشته شهرستان قرچک یکی از بهترین شهرستان‌ها در عملکرد بیمه روستائیان بود که امسال نیز امیدواریم در این زمینه نیز حائز رتبه شوند.

وی بیان کرد: خردادماه و تیرماه سال گذشته آخرین زمانی بود که افراد بالای 50 سال می‌توانستند عضو بیمه روستایی شوند و قانون مجلس ابلاغ‌ شده بود و 2 ماه فرصت داشتند که شهرستان قرچک اطلاع‌رسانی خوبی در روستاها انجام داد که استقبال خوبی هم از این طرح شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران ادامه داد: اگر همین توجه و عنایت سال گذشته را استمرار دهیم، قطعاً مردم روستا در بحث بیمه روستایی و عشایری استقبال خوبی خواهند داشت.

ابارشی با اشاره به دلایل عدم استقبال از این طرح تصریح کرد: یکی از دلایل عدم استقبال مردم از این خدمت عدم اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی درست و به‌موقع است که باید اعتمادسازی در بین مردم روستا افزایش پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اطلاع‌رسانی درست روستاییان استان تهران بتوانند هر چه بهتر از این خدمت استفاده کنند تا در مواقع مورد نیاز بیمه به کمک آنها آمده و از آلام و رنج‌های آنها بکاهد.