اعتماد ویژه رئال مادرید به مودریج و سبایوس و عبور از اریکسن

اریکسن می‌توانست برای مودریچ یک جانشین بی‌عیب و نقص باشد اما اکنون فاش شده است که تیم مادریدی تصمیم دارد قرارداد فعلی هافبک کرواتش را تمدید کند و او را تا زمان بازنشستگی‌اش در سانتیاگو برنابئو نگه دارد. به گزارش ایلنا، رئال مادرید تصمیم گرفته است قید تلاش برای خرید کریستین اریکسن را بزند. اگرچه […]

اریکسن می‌توانست برای مودریچ یک جانشین بی‌عیب و نقص باشد اما اکنون فاش شده است که تیم مادریدی تصمیم دارد قرارداد فعلی هافبک کرواتش را تمدید کند و او را تا زمان بازنشستگی‌اش در سانتیاگو برنابئو نگه دارد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید تصمیم گرفته است قید تلاش برای خرید کریستین اریکسن را بزند. اگرچه قرارداد این هافبک دانمارکی با تاتنهام سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و او تابستان سال آینده ممکن است با رقمی منطقی از سوی باشگاه لندنی به فروش گذاشته شود، رئال تصمیم گرفته خودش را از کورس تلاش برای خریدنش کنار بکشد. این تصمیم کهکشانی‌ها دو دلیل اصلی دارد: لوکا مودریچ و دنی سبایوس.

اریکسن می‌توانست برای مودریچ یک جانشین بی‌عیب و نقص باشد اما اکنون فاش شده است که تیم مادریدی تصمیم دارد قرارداد فعلی هافبک کرواتش را تمدید کند و او را تا زمان بازنشستگی‌اش در سانتیاگو برنابئو نگه دارد. علاوه بر این، رئال مادرید اطمینان پیدا کرده است که دنی سبایوس هم بازیکنی است که ظرفیت جانشینی مودریچ را دارد. این بازیکن ۲۲ ساله جزو بازیکنان محبوب رییس باشگاه، فلورنتینو پرس است و عملکرد تحسین‌برانگیزش در این فصل هم بیش از پیش جایگاه او را به‌عنوان جانشینی بالقوه برای مودریچ تثبیت و شک و تردیدها را درباره صلاحیتش برای ماندن در رئال برطرف کرده است.

بنابراین برنامه باشگاه اینگونه شده است که مودریچ برای چند فصل دیگر به ایفای نقش به‌عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم ادامه دهد و در نهایت با بالا رفتن سن‌اش کنار بکشد و راه را برای ورود جانشین‌اش باز کند. با توجه به خصوصیات رفتاری و شخصیت این هافبک کروات، این برنامه کهکشانی‌ها مشکل‌ساز نخواهد شد.

او می‌داند که در سال‌های پایانی بازیگری‌اش است و در مقطعی سرانجام جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست خواهد داد. او اما از آن دسته بازیکنانی نیست که نتواند با این موضوع کنار بیاید و به همین دلیل آشوب به پا کند. مدیران باشگاه هم با آگاهی از این موضوع تصمیم گرفته‌اند به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کنند که تا زمان بازنشستگی‌اش در مادرید بماند. رابطه خوب مودریچ با سبایوس هم مزید بر علت شده که باشگاه برای عملی کردن این برنامه مصمم‌ شود.

انتهای پیام/