19:07 1403/02/10
با برگزاری انتخابات

اعضای هیئت‌مدیره و بازرس انجمن هنر عکاسی اهر مشخص شد

صافی نیوز - اهر - اعضای دوره سوم هیئت‌مدیره و بازرس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با برگزاری انتخابات در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مشخص شدند.

به گزارش صافی نیوز، محمدرضا بهمرام، فرهاد زرگریان اهری، محمدجواد سروری، جواد عزتی، معصومه فریبرزی، سعید قاسمی، پرویز گلی‌زاده، سالار مسیب‌زاده به عنوان کاندیدای هیئت‌مدیره و بهرام عبداله‌زاده و علی نوجوان کاندیدای بازرسی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر شدند.

در ادامه هر یک از کاندیداهای دوره سوم هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در مورد برنامه‌های خود سخن گفتند و از عملکرد هیئت‌مدیره فعلی را نقد کردند.

با رای اعضای انجمن عکاسی، آقایان محمدرضا بهمرام، پرویز گلی‌زاده، فرهاد زرگریان اهری، محمدجواد سروری و خانم معصومه فریبرزی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره و در نهایت با انصراف علی نوجوان از بازرسی انجمن، بهرام عبداله‌زاده به عنوان بازرس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر انتخاب شدند.

اختتامیه دومین جشنواره عکس سال ارسباران به‌زودی برگزار می‌شود

الیاس ممی‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در انتخابات دوره سوم اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر، اظهار داشت: انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر فعال‌ترین انجمن عکاسی در سطح استان آذربایجان شرقی است و همواره مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر را تمجید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر تلاش و همت اعضا نبود انجمن هنر عکاسی شهرستان به جایگاه اصلی خود دست نمی‌یافت، افزود: از همه‌ی اعضا می‌خواهم انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر را به حاشیه نکشانند و تقاضا دارم این انجمن که با هزاران زحمت به نتیجه رسیده را همراهی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با تاکید بر اینکه اختتامیه دومین جشنواره عکس سال ارسباران به‌زودی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری اختتامیه جشنواره عکس سال ارسباران انجام شده و به‌زودی برگزار می‌شود و تصمیم داریم با توجه به ظرفیت انجمن و عکاسان قصد داریم جشنواره عکس سال ارسباران را از ملی به بین‌المللی ارتقاء دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *