استاندار جدید آذربایجان‌شرقی خبرداد:

اعلام نیازهای اصلی استان در مراسم معارفه روز دوشنبه/ نگاه یکسان به تمام نقاط استان خواهم داشت

صافی - استاندار جدید آذربایجان‌شرقی گفت: بنده در کنار برنامه‌های مدون استان از جمله طرح آمایش استان و سند تدبیر و توسعه، تلاش برای نگاه یکسان به تمام نقاط استان خواهم داشت.

محمدرضا پورمحمدی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: برنامه‌، اولویت‌بندی و سیاست‌‌گذاری‌های مختلفی برای استان داریم که جزئیات و ابعاد مختلف با در نظر گرفتن نیازهای اصلی استان را در مراسم معارفه روز دوشنبه، دوازدهم آذرماه ارائه می‌کنم.

وی با تاکید به اینکه بنده همیشه در جلسات مختلف گفته‌ام که توسعه یک کار چند وجهی و همه جانبه است، تصریح کرد: در امر توسعه نمی‌توان یک بخش را دید و از بخش دیگر غافل شد چراکه در آن صورت توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: توسعه یک تحولی است که در ابعاد کمی و کیفی ایجاد می‌شود و برنامه‌های بنده نیز ارتقای کیفیت و کمیت توام با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه اگر هدف نهایی ما توسعه استان است، باید تمام بخش‌ها و ظرفیت‌ها در نظر گرفته شود، افزود: طبق برنامه‌های بنده، باید صنعت، خدمات شهری و روستایی، رفاه به صورت یکسان و هماهنگ اتفاق بیافتد.

پورمحمدی متذکر شد: بنده در کنار برنامه‌های مدون استان از جمله طرح آمایش استان و سند تدبیر و توسعه، تلاش برای نگاه یکسان به تمام نقاط استان خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً در کنار تمام برنامه‌های بنده، تلاش برای کاهش نابرابری، رفع فقر و محرومیت‌زدایی در تمام مناطق انجام خواهد گرفت تا بتوانیم رفاه و آسایش را به صورت یکسان و هماهنگ در سراسر استان جاری سازیم.