افتتاح نمایشگاه عکس محرم در مراغه

احمد دادرس فیاضی روز شنبه در گفت و گویی افزود: این نمایشگاه فرهنگی و هنری همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حضرت اباعبداله الحسین(ع) برپا شده است. وی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۳۹ قطعه عکس از ۳۶ عکاس آزاد و عضو انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با مضمون محرم و آیین های […]

احمد دادرس فیاضی روز شنبه در گفت و گویی افزود: این نمایشگاه فرهنگی و هنری همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حضرت اباعبداله الحسین(ع) برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۳۹ قطعه عکس از ۳۶ عکاس آزاد و عضو انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با مضمون محرم و آیین های آن به نمایش گذاشته شده است.

دادرس فیاضی اضافه کرد: در این نمایشگاه، عکس هایی از زنده یاد قنبر الماسی، نسا امامی، حسین پاشاپور، وحید پورمنافی، حسن توفیق، مهناز حامدی، حامد دهقانی زاد، علی رحمتی، کیمیا رحمتی، بهنام رزاق فامیان، رضا سائلی و پارسا ساجدنیا  در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین عکس هایی از عکاسان این شهرستان شامل جلال سجودی، آیدا سعیدیان، فرشید ضیاءالملک، نسیم طوبی، ابراهیم عابدزاده،  بهرام علیزاده، وحید فلاحی مطلق، سحر ابوالقاسمی، سارا قربانی، حوریه کاظمی، شقایق مهدوی نیا، عرفان میر جلالی، لیلا میرزاپور و علیرضا ناجیان نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

دادرس فیاضی افزود: این نمایشگاه هنری، روایت تصویری مراسم و برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) در شهرستان مراغه است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۲۷ مهرماه (اربعین حسینی) همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ در محل نگارخانه شهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای خبر/