افتتاح پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور خنداب با حضور رئیس مجلس

با حضور علی لاریجانی پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور در شهرستان خنداب افتتاح شد. به گزارش ایلنا از اراک، رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور گفت: با استفاده از سازوکارهای مناسب برای مدیریت مصرف با هدف حمایت از طبقاتی که طبق الگوی مصرف برق مصرف می کنند […]

با حضور علی لاریجانی پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور در شهرستان خنداب افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اراک، رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور گفت: با استفاده از سازوکارهای مناسب برای مدیریت مصرف با هدف حمایت از طبقاتی که طبق الگوی مصرف برق مصرف می کنند در دستور کار قرار گرفته است.

لاریجانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد سمت گیری های تضمین شده برای ارائه انرژی به کشاورزان روستائیان و تولیدکنندگان را حمایت کند.

وی افزود: توسعه زیر ساخت ها و جذب زمینه های سرمایه گذاری برای شهرستان خنداب ومناطق کمتر توسعه یافته به منظور ایجاد اشتغال از معنویات رهبر معظم انقلاب است که در بودجه ٩٨مورد توجه قرار گرفته است .

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات برای اشتغال خرد از جمله برنامه های در نظر گرفته دربودجه است که در بودجه ٩٨ پنج هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده و همین میزان برای اشتغال در حوزه بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است‌.

انتهای پیام/