9:49 1403/02/13

افتتاح یک دبیرستان شش کلاسه در شهرستان الیگودرز

صافی نیوز / دبیرستان شش کلاسه زنده یاد محمود گودرزی در الیگودرز افتتاح شد
افتتاح مدرسه در الیگودرز

به گزارش صافی، با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین و خانواده خیر،  دبیرستان شش کلاسه محمود گودرزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز گفت: زنده یاد محمود گودرزی از افتخارات این شهرستان می باشد  که متاسفانه کمتر معرفی شده است.

وی با اشاره به مشکلات مدارس روستایی گفت: از مدیر کل نوسازی مدارس درخواست داریم که به مدارس روستایی الیگودرز توجه بیشتری داشته باشند.

در این مراسم بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس نیز ضمن قدردانی از خانواده گودرزی در احداث این مدرسه گفت: این دبیرستان یکی از بهترین‌ مراکز آموزشی در استان می باشد.

وی گفت: خیرین در سال گذشته در مجموع ۱۳۷ میلیارد تومان در جهت ساخت مدرسه کمک نموده اند.

عبدالهی رییس آموزش و پرورش الیگودرز نیز ضمن قدردانی از خانواده گودرزی به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و گفت: در یکسال گذشته آموزش و پرورش الیگودرز رشد چشمگیری داشته است .

همچنین غلامرضا گودرزی برادر مرحوم محمود گودرزی گفت: ایشان در دورانی که قضاوت را عهده دار بودند همواره سعی بر اصلاح و صلح و سازش داشتند.

 شاه علی مدیرعامل مرکز نیکوکاری باران مهر گفت: استاد محمود گودرزی از فرهیختگان و حافظ شناسان ارزشمند و از افتخارات این شهر می باشد و رد پای اقدامات خیر این خانواده  در جای‌ جای این شهر با آثاری ماندگار  قابل مشاهده است.

وی گفت: این دبیرستان در دو طبقه با زیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر  ۸۰ میلیارد ریال که از سوی خانواده گودرزی تقبل و توسط مرکز نیکوکاری باران مهر احداث شده است که مشکل تردد دانش آموزان مسکن مهر و مناطق پشت خط رفع خواهد شد.

در این مراسم مرکز نیکوکاری باران مهر با اهدا لوح سپاس از خانواده گودرزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

علی سلیمانی
علی سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}