افرادناشناس به پاسگاه انتظامی وبخشداری سرباز تیراندازی کردند

چابهار- ایرنا- فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افراد ناشناس حوالی ساعت ۱۹ امشب (سه شنبه شب) به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری سرباز کلات این شهرستان تیراندازی کردند. محمدانور بجارزهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حضور و اقدام سریع ماموران انتظامی و همکاری نیروهای سپاه افراد […]

چابهار- ایرنا- فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افراد ناشناس حوالی ساعت ۱۹ امشب (سه شنبه شب) به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری سرباز کلات این شهرستان تیراندازی کردند.

محمدانور بجارزهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حضور و اقدام سریع ماموران انتظامی و همکاری نیروهای سپاه افراد مهاجم با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.
وی افزود: تاکنون انگیزه و هویت افراد مهاجم مشخص نشده اما پیگیری نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه ادامه دارد.
فرماندار سرباز با بیان اینکه در این تیراندازی هیچ آسیب و خسارتی به کسی وارد نشده و
هم اینک شهر سرباز کلات آرام است، خاطر نشان کرد: معلوم نیست دشمن با این ترقه بازی ها به دنبال چه اهداف پلیدی است و از این مردم محروم و بی دفاع چه می خواهد.
فرماندار سرباز اظهار داشت: دشمنان با هدف ناامن کردن منطقه بویژه استان سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی دست به چنین اقدامات کور می زند اما با توجه به هوشیاری مردم و همراهی و حمایت آنان از نظام اسلامی و وحدت میان دولت و ملت راه به جایی نخواهند برد.
وی تصریح کرد: مسئولان و مردم هیچگاه با اقدامات کور دشمنان و مزدوران آنان دست از برنامه های خود برنمی دارند و افتتاح طرح های ویژه دهه فجر همچون روزهای گذشته ادامه دارد و فردا چندین برنامه طبق برنامه ریزی قبلی اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، بخش سرباز با مرکزیت کلات دارای ۴۶۰ روستا، پنج دهستان و افزون بر ۱۱۰ هزار نفر جمعیت است.
بخش سرباز در ۸۰ کیلومتری راسک مرکز شهرستان سرباز واقع شده است.
راسک در حدود ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.
شهرستان سرباز قریب به ۹۵۰ پارچه آبادی و روستا و حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
مزدوران استکبار چند روز پیش نیز در اقدام کور تروریستی با تیراندازی به سمت کارکنان سپاه در نیکشهر یک نفر را شهید و پنج نفر را زخمی کردند.
۳۰۴۳**۳۲۱۳ **۶۰۸۱
انتهای پیام/