سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان:

افغانستان تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است

صافی - سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان معتقد است حریف تیم ایران تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است.

آذر همایون‌پور با اشاره به سطح پایین بازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت: با این تیم در رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک و همچنین تورنمنت تایلند رقابت کرده و این تیم را با اختلاف زیادی شکست داده بودیم. در این دیدار نیز پیش‌بینی می‌کردیم کامبوج را شکست دهیم.

وی افزود: در این مسابقه به سایر ورزشکاران فرصت بازی دادیم و ترکیبی را که می‌خواهیم در بازی مقابل افغانستان استفاده کنیم، محک زدیم.

 بیشتر بخوانید: مهسا سعادت: امیدوارم ژاپن را شکست دهیم/ همه به دنبال کسب نتیجه هستند

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درخصوص استفاده از همه بازیکنان تیمش مقابل کامبوج گفت: معمولاً در ابتدای مسابقه، فشار بازی زیاد است تا رقبا به شناخت کافی از یکدیگر دست یابند. وقتی تیم‌ها متوجه شدند با چه سیستمی بازی می‌کنند و فاصله امتیاز زیاد شد، از فرصت استفاده می‌کنند که ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

همایون‌پور درباره رقابت‌های دور دوم اظهار داشت: دو تیم صدرنشین دو گروه یعنی چین و ژاپن به صورت مستقیم به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا می‌کنند، اما تیم‌های دوم و سوم هر گروه، شانس مجددی دارند تا به صورت ضربدری رقابت می‌کنند تا فرصت دوباره‌ای به تیم‌های سوم داده شود. با این شرایط، ما روز سه‌شنبه به مصاف افغانستان می‌رویم و تایلند با کامبوج بازی می‌کند.

وی درباره تیم افغانستان گفت: با این تیم پیش از این بازی کردهایم و پیروز شده‌ایم. امیدوارم در این بازی هم پیروز شویم.