امام جمعه عجب شیر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر بصیرت مردم است

صافی - امام جمعه عجب شیر گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و بصیرت مردم انقلابی در 40 سالگی نظام است.

حجت الاسلام محمود شربیانی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان با اشاره به اینکه راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به سال‌ های گذشته از اهمیت زیادتری برخوردار بود افزود: دشمن برای خود نقشه کشیده بود که اجازه نخواهد داد مردم این سالگرد پیروزی را جشن بگیرند و در راهپیمایی حضور یابند.

وی ادامه داد: زمانی ‌که می ‌بینیم دشمن از چندین ماه گذشته برای عدم حضور مردم در راهپیمایی برنامه‌ ریزی کرده به اهمیت حضور در آن پی می بریم.

شربیانی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم نسبت به نظام خود دلسرد نشده اند و طرفدار و حامی نظام هستند.

امام جمعه عجب شیر تاکید کرد: این حضور موجب خنثی شدن توطئه‌ های دشمنان و نقشه‌ های شوم آنها شد.

وی با اشاره به نقش برجسته مردم در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: امام راحل به پشتوانه مردم و با پایبندی به ارزش های دینی این حکومت را تشکیل داد.

شربیانی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سال ۵۷ مهم ‌ترین روز در تاریخ ایران اسلامی به شمار می ‌رود، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام است.

وی با اشاره به ابعاد ملی و بین ‌المللی راهپیمایی ۲۲ بهمن و ورود به دهه پنجم انقلاب، ادامه داد: نقش ‌آفرینی گسترده مردم در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیمه‌ کننده نظام و مخابره‌ کننده اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان عجب شیر همزمان با سراسر کشور در شهرهای عجب شیر، هرگلان، جوانقلعه و خضرلو با حضور گسترده مردم برگزار شد.