امام جمعه موقت تهران: شبکه های اجتماعی قتلگاه جوانان

امام جمعه موقت تهران شبکه های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان خواند و قشر جوان را به هوشیاری در این زمینه دعوت کرد. به گزارش صافی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در همایش بصیرت انقلابی در مراغه با بیان اینکه جوانان ایرانی هر لحظه از سوی بیگانگان به شدت بمباران اطلاعاتی می شوند افزود : با […]

امام جمعه موقت تهران شبکه های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان خواند و قشر جوان را به هوشیاری در این زمینه دعوت کرد.

به گزارش صافی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در همایش بصیرت انقلابی در مراغه با بیان اینکه جوانان ایرانی هر لحظه از سوی بیگانگان به شدت بمباران اطلاعاتی می شوند افزود : با وجود همه تخریب ها در شبکه های اجتماعی هیچ یک از دولت ها در کشور به این مساله برنامه ای نداشته و ندارند.

وی با اشاره به تبعات نگران کننده شبکه های اجتماعی برعلیه جوانان از خانواده ها خواست مواظب جوانان و نوجوانان باشند تا آنها در دام دشمن گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت تهران تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا و غربی ها را امتحان بزرگی برای مردم ایران دانست و افزود : ایستادگی در برابر دشمن در زمان تحریم و مشکلات کشور را به پیشرفت و توسعه می رساند.

وی خود اتکایی را راهی برای عبور از مشکلات در کشور بیان کرد و افزود : در مشکلات نباید به دشمن اعتماد کرد و اعتماد به دشمن ضررکردن در ادامه راه است.

امام جمعه موقت تهران  با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به مقوله نفوذ دشمن افزود : مردم و مسئولان باید در برابر نقشه های نفوذ بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت : مردم ایران با اطاعت از رهبری و عمل به رهنمود ها و فرامین ایشان در تمامی صحنه ها به دشمن غلبه کرده اند.

حجت الا سلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی افزود : مراغه در طول تاریخ پس از اسلام شهری مهم در آذربایجان بوده و علمای بزرگی در این خطه تربیت و برای جهان اسلام افتخار آفرین بوده اند .