امدادرسانی هلال احمر آذربایجان شرقی به هزار مسافر گرفتار در برف

در پی بارش گسترده برف از عصر روز گذشته نجاتگران پایگاه های امداد جاده ای آذربایجان شرقی در ۲۷ عملیات امدادی به ۱۰۶۰ نفراز مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند. به گزارش صافی، معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اعلام کرد : نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای هلال احمر استان […]

در پی بارش گسترده برف از عصر روز گذشته نجاتگران پایگاه های امداد جاده ای آذربایجان شرقی در ۲۷ عملیات امدادی به ۱۰۶۰ نفراز مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش صافی، معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اعلام کرد : نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای هلال احمر استان در شهرهای آذرشهر،اسکو،اهر،بستان آباد ،بناب،چاراویماق ،سراب،شبستر،کلیبر ،مراغه ،مرند،میانه، هریس وهشترود در طول شبانه روز گذشته به ۳۶۶ خانواده گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و ۵۴۴ تن از مسافران را به اماکن بین راهی و پایگاهها هدایت کرده و در اتاق های پایگاهها اسکان دادند.

وسایل گرمایشی و تعداد ۸۵۰ تخته پتو و تغذیه هم در بین اسکان یافتگان توزیع شده است.

این گزارش می افزاید یکی دیگر از اقدامات مهم نجاتگران کمک به هدایت خودروهای در راه مانده برای ادامه مسیر و رهایی از برف و کولاک و توزیع جیره خشک در بین در راه ماندگان بود که ۴۷۰ بسته جیره غذایی در میان مسافران توزیع شد.