6:15 1403/02/21
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه:

امسال سال تحول و انقلاب پروژه‌ها خواهد بود

صافی نیوز / رئیس شورای اسلامی شهر مراغه گفت: طبق قولی که به اصحاب رسانه و مردم داده‌ایم، امسال سال تحول پروژه‌ها و انقلاب پروژه‌ها خواهد بود.
رضا عسکری

به گزارش صافی، رضا عسکری در جلسه علنی شامگاه دوشنبه اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امثال اقدامات اساسی و انقلابی در اجرای پروژه های شهری انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین در راستای رفع گره چندین دهه پروژه جام جم اقدامات خوبی از سوی شرکت آتی ساز و شهرداری در حال انجام است.

عسکری اظهارداشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه با نگرش مالی به پروژه های آتی ساز نیست و خاص ما ساماندهی و خارج شدن وضعیت پروژه از حالت رکود است.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی دستفروش‌ها طی هفته جاری از سوی کمیسیون خدمات شهری گفت: این طرح تا اجرای کامل پاکسازی و ساماندهی معابر از دستفروشان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: انسداد معابر و ایجاد ترافیک های متعدد باعث اتلاف وقت شهروندان و ایجاد آسیب های اجتماعی مختلف می گردد.

وی گفت: شهرداری مراغه در هر نقطه شهر اراضی بلا استفاده را شناسایی و جهت اسکان و ایجاد بازارچه‌هایی جهت ساماندهی دستفروشان را آماده سازی می‌کند.

سرپرست شهرداری مراغه نیز در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته جلسات متعدد با شرکت آتی ساز جهت تسهیل در عملیات پاکسازی و پایش خیابان جام جم برگزار شده است که مردم شریف مراغه به زودی از نتایج آن بهره مند خواهند شد.

شهرام مروتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ساماندهی و جمع آوری دست‌فروش‌ها گفت: دستفروشی موضوع آزاردهنده‌ای است که متاسفانه جلوه خوبی برای شهر ندارد.

مدیر پروژه آتی ساز نیز طی سخنانی در این جلسه با تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهرداری در ساماندهی وضعیت خیابان جام جم اظهار داشت: از اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای ساماندهی و تکمیل روشنایی و سایر موارد خیابان جام جم تاکنون ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: طی هفته های گذشته با اخذ دو مورد پروانه احداث ساختمانی اقدامات اولیه صورت گرفته که پرونده ۵ ملک باقی مانده نیز تا دو ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *