تقی‌پور:

امیدوارم با جذب 2-3 بازیکن نتایج بهتری کسب کنیم

صافی - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: امیدواریم با جذب ۲-۳ بازیکن در نیم فصل، تیممان را تقویت کرده و به آن چیزی که در شان مس سونگون است دست پیدا کنیم.

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در سالن پورشریفی این شهر به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و با نتیجه 6-4 حریف خود را شکست داد.

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون در پایان این دیدار با اشاره به حمایت هواداران از تیمش اظهار داشت: بازی سختی بود اما با سیستم 5 نفره توانستیم به نتیجه مطلوبمان برسیم. بازیکنانمان زحمات زیادی کشیدند و خدا لطف کرد تا نتیجه‌ای که در شان مس سونگون بود را کسب کنیم.

با توجه به اینکه مرتضی عزتی در سیستم 5 نفره دو بار موفق شد برای تیم میزبان گلزنی کند، تقی پور در رابطه با اینکه آیا بازی مس سونگون در سیستم 5 نفره بر اساس حضور عزتی برنامه‌ریزی‌شده یا خیر گفت: قطعاً این‌طور نیست و با 2-3 بازیکن در این رابطه کار کرده‌ایم. در طول هفته نیز چه در دفاع و چه حمله با بازیکنان کار می‌کنیم تا عملکرد موردنظرمان را داشته باشیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان ادامه داد: آذرخش بندرعباس جزو تیم‌هایی است که در پاور پلی عملکرد خوبی داشته اما همانطور که دیدید، ما در دفاع خوب کار کردیم و پس از توپ ربایی نیز موفق به گلزنی شدیم. می‌دانستیم که تیم حریف چه برنامه‌ای دارد و بر اساس آن آنالیزهایی انجام داده بودیم.

وی افزود: ما یک بازی عقب‌افتاده داریم که در هفته آتی انجام خواهیم داد. بعد از آن به دنبال تقویت تیم و جذب جایگزین برای بازیکنانی مثل محمدرضا سنگسفیدی خواهیم بود. در بازی امروز تقی‌زاده را به دلیل مصدومیت و دو بازیکن را نیز به دلیل خستگی آن‌طور که باید در اختیار نداشتیم.

تقی پور در پایان گفت: امیدواریم با جذب 2-3 بازیکن در نیم فصل، تیممان را تقویت کرده و به آن چیزی که در شان مس سونگون است دست پیدا کنیم.