امیری:

تولیدکنندگان و کارآفرینان قهرمانان سال ۹۸ خواهند بود

صافی - معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیام نوروزی خود تولید کنندگان و کارآفرینان را در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن معرفی کرد و گفت: آنان قهرمانان مردم در سال ۹۸ خواهند بود.

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رییس جمهوری در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید را تبریک گفت.

در پیام نوروزی امیری آمده است : یک سال دیگر به عمر جهان اضافه شد و امسال طلیعه سال نو، با ماه پرخیر و برکت رجب و بعثت پیامبر اسلام(ص) و میلاد امیرالمومنین علی(ع)، معنویت و نورانیت خاصی پیداکرده است و حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات باطنی و فرصتی برای تازه شدن روح و بازنگریستن به زندگی است عطر و بوی دیگری دارد.

سال ۹۷ با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید و تجربه های گران سنگی به اندوخته های ما اضافه کرد. در این سال اتفاقات مهمی از جمله ‘چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‘ را داشتیم که با مشارکت پرشور و حداکثری مردم برگزار شد و این ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به ‌نظام و رهبری، جای سپاس به درگاه الهی دارد.

سال جدید به واسطه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید بار دیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت غیور، برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرزبوم حک خواهد کرد.

ملت ایران همچنانکه تا کنون در تمام صحنه ها پیروز میدان بوده در سال جدید و در صحنه نبرد اقتصادی هم، هرچند دشمن می‌خواهد مردم ما در مشکل، تهدید و تنگنا بمانند، پیروز میدان خواهد بود و رمز پیروزی، تحقق ‘اقتصاد مقاومتی’ است که رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاکید دارند و مردم و مسئولان کشور باید با تأسی به فرامین رهبری و ایجاد فضای آرام و همدلی در سال جدید، بستر مناسب را برای شتاب دادن به پیشرفت کشور مثل گذشته در حمایت از دولت تدبیر و امید در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فراهم کنند.

سال نو، سال کار و تولید است و همه باید در کنار تنوع، تکثر و اختلاف سلیقه ها متحد شویم و به رونق تولید و تحقق خودکفایی همت کنیم. قدرت ملی در لوای تولید ملی محقق می شود و تولیدکنندگان و کارآفرینان در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن ایستاده اندکه قهرمانان مردم در سال ۱۳۹۸ خواهند بود.

در پایان این پیام نوروزی آمده است: با تبریک عید سعید نوروز و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری و علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و امام راحل، سالی سرشار از خیر و برکت، صحت و عافیت، موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای مردم شریف ایران از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/