13:25 1403/02/15

انتشار تصاویر قتل داریوش مهرجویی و همسرش پیگرد قانونی دارد

صافی نیوز / یک منبع آگاه از پیگرد قانونی هرگونه انتشار تصاویر از لحظه های بعد از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در فضای مجازی خبر داد.
داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

به گزارش صافی، این منبع آگاه شامگاه سه شنبه اظهار کرد: چند تصاویر از لحظات پس از قتل در فضای مجازی منتشر شده است که پیگیری موضوع سریع در دستور کار مراجع مرتبط قرار گرفت.

وی با این توضیح که تصاویر منتشر شده مربوط به قبل از حضور پلیس به محل حادثه بوده است گفت: تصاویر منتشر شده ضمن اینکه از لحاظ قانونی و اخلاقی قابل توجیه نبوده و منع دارد روحیه عمومی را آزرده خاطر می کند.

وی بیان کرد: با بررسی های انجام شده عامل انتشار این تصاویر نیز شناسایی شده است.داریوش مهرجویی که به هنگام مرگ، ۸۴ سال داشت یکی از فیلم‌سازان برجستهٔ ایران و از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران بود.

مهرجویی با ساختِ فیلم گاو (۱۳۴۸) نگاه‌ها را متوجه سینمای ایران کرد و به موج نوی سینمای ایران شکل داد. پس از انقلاب اسلامی نیز به فیلم‌سازی پرداخت و عضو پیوستهٔ فرهنگستان هنر شد.

وی علاوه بر فعالیت در سینما، به نوشتن رمان و ترجمه نیز می‌پرداخت.

مرحومه وحیده محمدی فر -متولد ۱۹ بهمن سال ۱۳۴۷ تهران- به عنوان طراح لباس، فیلمنامه نویس و دستیار کارگردان فعالیت هنری داشته است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}