فرمانده سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی روح تازه ای به هنر اسلامی دمیده است

صافی - فرمانده سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی روح تازه ای به هنر اسلامی دمیده است.

سردار عابدین خرّم ظهر امروز جمعه در اختتامیه جشنواره فرهنگ و هنر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه امام (ره) فرمودند شهادت هنر مردان خداست و این هنر را شما به منصه ظهور رساندید، افزود: همانطور که انسان سازی، حکمت و تهذیب نفس از اهداف کنگره فرهنگ و هنر سپاه پاسداران بود.

وی با اشاره به اینکه آثار ارائه شده در این کنگره از امام راحل، اسلام، استقامت، مقاومت و ایثار بود، ادامه داد: تمام برنامه‌های اجرا شده برای عزت آفرینی از این کنگره به یادگار خواهد ماند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: این کنگره ثابت کرد که جوانان ایرانی اقتدار فرهنگی و هنری را هم داشته و برای نسل‌ های بعدی معرفی می ‌کنند.

خرم با بیان اینکه متاسفانه سیاست در دنیای امروز از هنر استفاده ناشایست می ‌کند، گفت: دنیای امروز هنر را در اختیار شهوت، انحراف و استهاله هویت انسان قرار می ‌دهد ولی ما افتخار می ‌کنیم که ما پیشوایی داریم که هنرپرور، هنرشناس است.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجلی میثاق امت با ولایت است، گفت: همه دوستان و دشمنان انقلاب به اقتدار نظامی، دفاعی، موشکی و دفاع مقدس ایران اذعان دارند.

وی با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در جشنواره فیلم فجر گفت: در مراسم جشنواره فیلم فجر که برای انقلاب و ملت است، متاسفانه سخنان وقیحانه و تهمت‌آمیز علیه انقلاب توسط کارگردان بدسابقه بیان شد.

خرم سپس در پایان با بیان اینکه در جشنواره‌ی فجر که برای انقلاب بود از هنرمندان طاغوتی تقدیر شد، ادامه داد: برنامه ‌ریزان این جشنواره از مردم باید عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/