اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان بهره برداری شد

صافی - طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان روز یکشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان استانی راه اندازی شد.

علیرضا افقهی مدیر بیمارستان غرضی در حاشیه این آیین در گفت و گویی افزود: این طرح بر اساس استانداردهای بیمارستان ایمن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندارد سازی و بازسازی توسعه اورژانس اجرا شده است.

وی گفت: بیمارستان غرضی به عنوان نخستین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی که استانداردهای بیمارستان ایمن در آن رعایت شده قابل معرفی است.

افقهی توسعه و استانداردسازی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: برای این طرح تاکنون بالغ بر ۴۰میلیارد ریال و همچنین ۲۶ میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود ۹ میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود ۱۵میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است.

اورژانس این بیمارستان با دو هزار و ۲۰۰ متر مربع گستره دارای ۳۰ تخت بیمارستانی و بخش هایی از جمله ایزوله و بستری موقت را داراست.
بیمارستان غرضی یکی از بیمارستان های ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در شهریور ۷۵ در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان دارای ظرفیت ۲۵۶ تخت است که تا سال ۸۵ ، ۲۴۱ تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفت.

این بیمارستان اکنون ارائه کننده خدمات اورژانس ، اتاق عمل ، زایشگاه و مراقبتهای ویژه شامل ICU ، CCU ، Post ccu و خدمات بستری در بخش های داخلی ، جراحی زنان و جراحی مردان شامل جراحی عمومی ، ENT ، چشم پزشکی، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی ، روانپزشکی ، مامایی ، زایشگاه ، نوزادان و داخلی اعصاب است.

انتهای پیام/