رئیس بنیاد شهید مراغه:

ایثارگران پایه‌های محکم انقلاب اسلامی هستند

صافی نیوز - رئیس بنیاد مراغه به مناسبت دهه کرامت در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: ایثارگران پایه‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که امروزه آرمان شهدا را در جامعه زنده نگه‌داشته‌اند.

به گزارش صافی، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاون تعاون  به مناسبت دهه کرامت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به یک فرهنگ تبدیل شود و بزرگداشت مقام شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب و خون شهداست.

وی ایثارگران را پایه‌های محکم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروزه ایثارگران آرمان شهدا را در جامعه زنده نگه‌داشته‌اند و راه شهدا همواره ادامه دارد.

اسلامی در ادامه با اشاره به فداکاری شهدا افزود: به برکت جان‌فشانی شهدا نظام اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است و پیشرفت امروز کشورمان مرهون خون پاک شهداست.

یادآور می‌شود، در این دیدارها از خانواده شهید«اسکندر حاتمی» و «عیسی مهری» و جانباز جبهه‌های جنگ «صیاد الله منفرد» دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.