عضو شورای شهر تبریز عنوان کرد:

ایجاد «شهر هوشمند» مهمترین عامل دستیابی به شفافیت/ سازمان‌فناوری‌اطلاعات شهرداری تبریز عملاً تعطیل است

صافی - عضو شورای شهر تبریز «شهر هوشمند» را عاملی برای دستیابی به شفافیت دانست و گفت: سازمان فناوری شهرداری تبریز باید در حوزه‌ی «شهر هوشمند» نقش‌آفرین باشد اما این سازمان عملاً تعطیل است.

غلامحسین مسعودی ریحان امروز در نطق میان دستور در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شیشه‌ای کردن شورای شهر و شهرداری متاسفانه آن چنان که پیش‌تر شعار داده‌ایم، محقق نشده است، اظهارکرد: اگر قرار است به شفاف‌سازی اقدام کنیم، باید این کار را از شورای شهر آغاز کنیم.

وی «شهر هوشمند» را عاملی برای دستیابی به شفافیت دانست و افزود: سازمان فناوری شهرداری تبریز باید در حوزه‌ی «شهر هوشمند» نقش‌آفرین باشد اما این سازمان عملاً تعطیل است.

مسعودی ریحان گفت: در مجموعه‌ای که کارمند آن برای اصلاح ساختار پیشنهاد می‌دهد و مورد غضب واقع شده و تا مرز اخراج پیش می‌رود، نباید از این مجموعه انتظار پیشرفت داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اگر توان این را داشته باشیم که استراتژی جامع برای توسعه تبریز داشته باشیم مردم هم به این شهر امیدوار خواهند شد.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی شورای شهر، اذعان داشت: متاسفانه شورای شهر دچار روزمرگی شده است وهیچ فکر تازه‌ای به این شورا تزریق نشده است.

ریحان در پایان خطاب به دیگر اعضای شورا گفت: از خودمان سوال کنیم که چه میزان از مصوبات ما در حوزه مشکلات اساسی این شهر بوده است.

انتهای پیام/