امام جمعه مراغه:

ایجاد ناامنی توطئه همیشگی استکبار در خاورمیانه است

صافی نیوز / امام جمعه مراغه: ایجاد ناامنی توطئه همیشگی استکبار و دشمنان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است.

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی نماینده مردم آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نقشه های شوم استکبار در افغانستان، لبنان و همسایگی مرزهای جمهوری اسلامی برای ایجاد ناامنی است.

وی با اشاره به انفجار اخیر در نماز جمعه شهر قندوز افغانستان گفت: این حادثه تلخ که به شهادت عده بسیاری از شیعیان منجر شد، توسط داعشی است که همانند طالبان توسط آمریکا پرورش یافته است.

پورمحمدی افزود: وقتی که عرصه برای تداوم فعالیت های گروه تروریستی داعش در سوریه تنگ شده، این تروریست ها با حمایت استکبار به افغانستان انتقال یافته تا ایجاد ناامنی کنند

وی افزود: همچنین در پی اعتراض جمعی از مردم لبنان به روند رسیدگی به دادگاه بررسی پرونده حادثه انفجار سال گذشته بیروت، تعدادی از معترضان جان باخته یا مجروح شده اند که در این موضوع حزب الله لبنان و جریان مقاومت را متهم می کنند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: در هفته های اخیر نیز در همسایگی ما و در آذربایجان عوامل استکبار و صهیونیست ها در صدد اختلاف افکنی و ایجاد ناامنی هستند که این توطئه با اقتدار نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت موجود کشور مرهون تلاش های این نیروی خدوم و سایر نیروهای مسلح و به برکت هدایت های رهبری و خون شهداست.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تسهیل امر ازدواج توسط خانواده ها اضافه کرد: مهریه و جهیزیه های سنگین ضامن تداوم زندگی زوج های جوان نبوده و می تواند زمینه ساز مشکلات بزرگ در زندگی آینده آنان شود.

انتهای پیام/