مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

ایستادگی و صلابت ایران اسلامی الگویی برای جهانیان است

صافی نیوز - تبریز- مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ایستادگی و صلابت مردم ایران که در برابر زیاده خواهی مستکبرین ایستاده اند الگویی برای جهانیان است.

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی شامگاه روز چهارشنبه در جمع مسئولین شهرستان شبستر گفت : انقلاب شکوهمند ایران اسلامی چه در زمان تشکیل و چه در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، اگر حفظ شد و ادامه یافت به خاطر وجود یک سر است.

افزود : لحاظ کردن نقشه‌های پیچیده دشمنان، مرزهای پر از فتنه و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سپس اقتدار، صلابت، قدرت و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران، آیا جای تأمل ندارد؛ تنها سری که باعث ایجاب و تأسیس انقلاب شکوهمند اسلامی شد، دین مردم است.

وی ادامه داد : اگر امروزه ایستادگی داشته و همبستگی و فضائل اخلاقی را نسبت به کل دنیا حفظ کرده‌ایم مدیون دین الهی، وجود یک عالم برجسته و فقیه در راس امور و خون شهدا هستیم که نباید از یاد برد.

شعبانی خاطرنشان کرد : با نخ تسبیح دین و معنویت بود که جامعه حفظ شد، درمسائل فرهنگی مسوولین استانی و علمی باید توجه ویژه و افق دید داشته باشند.

d8a7db8cd8b3d8aad8a7d8afdaafdb8c d988 d8b5d984d8a7d8a8d8aa d8a7db8cd8b1d8a7d986 d8a7d8b3d984d8a7d985db8c d8a7d984daafd988db8cdb8c d8a8 5d67610d14e8a

تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین مسائل در جامعه است

امام جمعه شهرستان شبستر نیز در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو معلم موفق در زمینه اجرا و مدیریت، ولایت و ولایت مداری افزود : بحثی که در رابطه با تبلیغ در دین که یکی از مهم‌ترین رسالتی است که خداوند متعال بر عهده انبیاء، علما و بزرگان و افرادی که با دین الهی در ارتباط هستند قرار داده بالاخره بحث تبلیغات از زمره مهم‌ترین مسائلی است که باید در جامعه اسلامی مورد توجه و دقت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیفعلی محمدزاده ادامه داد : برش اسلحه تبلیغ تیزتر از برش دیگر اسلحه‌هاست و امروزه چرخه حرکت‌های جامعه بر روی تبلیغ استوار شده است.

 وی افزود: در هنرهای تبلیغ، تنها چیزی که باید مد نظر قرار گیرد خشیت الهی است که باید به نیاز اساسی جامعه توجه کرد.

محمد زاده خاطر نشان کرد : در بحث مسائل اقتصادی تنها مسئله پول و خرید و فروش مطرح نیست بلکه بخشی نیز مربوط به تبلیغ است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد : مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب، چند موضوع را به عنوان مطالبه برای آینده تابناک نظام اسلامی از جامعه خواستار شدند که توجه به این بیانیه لازم و ضروری است.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام جلیل پورتقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبستر تجلیل و حجت الاسلام حیدر مسن به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای خبر/