این معجون تابستانی دوای درد کبد چرب است

صافی نیوز / خاکشیر یکی از گیاهانی بسیار مفید است که می‌توانید از آن برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده کنید. همچنین مصرف خاکشیر برای درمان کبد چرب و پاکسازی آن بسیار مفید است.

به گزارش صافی، خاکشیر یکی از گیاهانی بسیار مفید است که می‌توانید از آن برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده کنید. همچنین مصرف خاکشیر برای درمان کبد چرب و پاکسازی آن بسیار مفید است.

کبد چرب که بیماری اختلال در کارکرد کبد است را می‌توان به روش‌های سنتی و داروهای گیاهی کنترل و درمان کرد. کبد چرب به دلیل کاهش تحرک و تغذیه نادرست ایجاد می‌شود، در واقع به اختلال مزمن و بدون علت در کبد گفته می‌شود که به دلیل تجمع چربی و التهاب در کبد است. شایع‌ترین دلیل ایجاد کبد چرب آب خوردن بین غذا، داشتن استرس، مصرف الکل، مصرف دارو بیش از حد معمول و مصرف غذاهای فست‌فودی مثل سوسیس، کالباس و پنیر پیتزا است.

خواص خاکشیر متعدد بوده برخی خواص دارویی آن عبارتند از رفع یبوست، درمان اسهال سخت، از بین بردن جوش‌های صورت، کنترل فشار خون، رفع عطش، ضد عفونی کننده، دفع سنگ کلیه و مجاری ادرار، تقویت معده، درمان لاغری، خارش پوست، کاهش آلرژی، کند کردن سلول‌های سرطانی، رفع بواسیر و واریس و از بین برنده چربی کبد. علاوه بر خاکشیر داروهای گیاهی دیگری هم وجود دارند که در درمان کبد چرب می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/