سرمربی تراکتورسازی تبریز:

این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنم/شایسه این برد بودیم

صافی - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنم.

جرج لیکنز عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی استقلال تهران با تراکتورسازی در تبریز شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی بزرگی بدست آوردیم، افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر به استادیوم آمدند و بازی سنگینی داشتیم. بازی از نظر تاکتیکی سطح بالایی داشت و خوشحالم که همان آنالیزی که داشتیم اتفاق افتاد.

لیکنز با تاکید بر اینکه وینفرد شفر تیم خوبی در اختیار دارد، گفت: استقلال تیم بزرگی است ولی نشان دادیم می ‌توانیم چگونه در بازی های بزرگ به زمین برویم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه در بازی های بزرگ جزئیات تاثیرگذار است، گفت: ما از همین موضوع استفاده کردیم و عبدالله زاده بهترین بازیکن زمین بود که حتی یک ضربه هم به توپ نزد.

وی در خصوص عملکرد حاج صفی نیز گفت: هفته پیش احسان حاج صفی یک اشتباه داشت ولی امروز خیلی خوب بود و چقدر از نظر شخصیتی به تیم ما کمک کرد.

لیکنز با تاکید بر اینکه شایسه این برد بودیم، گفت: باید اول تمرکزمان را حفظ می کردیم و اجازه نمی ‌دادیم بازیکنان با داور تنش داشته باشند. این بازی فرصت های کمی داشت و در یک ضدحمله یک گل عالی به ثمر رساندیم.

وی با بیان اینکه امروز بازی بدون توپ ما اهمیت داشت، گفت: این برد برای ما مهم و حیاتی بود و خیلی به خودم می‌ بالم و افتخار می‌ کنم که این برد با حضور ۸۰ هزار هوادار به دست آمد. این برد را به هواداران و مالک باشگاه تقدیم می‌ کنم.

لیکنز با تاکید بر اینکه فشار هافبک‌ های دو تیم زیاد بود، گفت: تراکتورسازی هواداران زیادی دارد و آنها احساسی هستند و می‌ خواهند تیمشان قهرمان شود ولی باید این موضوع را کنترل کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه استقلال واقعاً تیم خوب و عالی است، افزود: برای پیروزی برابر استقلال باید عملکرد خوبی از خودمان نشان می ‌دادیم، استقبال مردم از ما عالی بود ولی ما در برخی صحنه‌ ها نباید توپ را از دست می‌دادیم چون استقلال هم قدرت زیادی داشت، ما سزاوار این پیروزی بودیم.

وی در خصوص اشکان دژاگه نیز گفت: عملکرد دژاگه فوق العاده بود و گل زیبایی به ثمر رساند. مدافعان ما هم اشتباهات را به صفر رساندند و وقتی همه چیز خوب است نیازی نمی ‌بینم تغییر ایجاد کنم.

وی گفت: در بازی امروز پیشرفت داشتیم و این موضوع می ‌تواند خیلی خوب باشد. مسائلی است که باید در آینده ایجاد کنیم تا بهتر شویم.

لیکنز افزود: زنوزی جاه طلب است و من دوست دارم از تجربیاتم برای رسیدن او به اهدافش استفاده کنم. همانطور که می‌دانید عملکرد ما در نیمه اول مثل نیمه دوم نبود ولی همین که بازیکنان استرس نداشتند خوب بود.

وی گفت: در نیمه دوم کار ما رو به رشد بود و همین موضوع ما خوشحال کننده است. دوست دارم از تجربه ام در تراکتورسازی استفاده کنم.

وی ادامه داد: با مسی صحبت کردم که به تبریز سفر کند، نمی ‌دانم برای سال بعد قبول می‌کند یا خیر! اگر هفته گذشته گل دوم را می ‌زدیم با وجود اشتباه هم برنده می‌ شدیم. اگر بخواهید منفی نگاه کنید ممکن بود امروز گل بخوریم.

لیکنز با اشاره به اینکه داور هفته پیش اشتباه بزرگی کرد ولی امروز خورشیدی بازی را خوب کنترل کرد، گفت: ممکن بود در ثانیه آخر حریف یک گل بزند مثل هفته قبل که در ثانیه های آخر گل خوردیم. درست است که ۳ امتیاز امروز را گرفتیم ولی این پایان کار نیست و باید کارهای بزرگتری انجام بدهیم.

وی افزود: از نظر من بازیکنانم از تجربه خودشان استفاده کردند و اشتباه هفته قبل را تکرار نکردند.

لیکنز در خصوص استوکس نیز گفت: تراکتورسازی فقط استکوس نیست! استوکس بازیکن خوبی است که می ‌تواند به ما کمک کند. فشار روی وی زیاد است و ما باید به او کمک کنیم که او از این فشار خارج شود. سوگیتا امروز عملکرد خوبی داشت و مثل یک دونده ماراتن می‌ دوید.

انتهای پیام/