12:51 1403/02/14

بارش باران و لغزندگی جاده‌ها/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

صافی – رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان و مسافران نوروزی باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ غلامرضا کریمی نژاد عصر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جاده‌ای پلیس راه استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بارش باران در برخی از جاده‌های استان گفت: باید مسافران نکات ایمنی سفر را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه به علت لغزنده بودن بسیاری از جاده‌ها تردد در آنها کند است، ادامه داد: در این ایام به علت بارندگی، جاده‌ها لغزنده است و رانندگی در این شرایط باید با احتیاط صورت پذیرد.

کریمی نژاد بیشترین تصادفات منجر به فوت را در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اعلام کرد و از رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وی ابراز داشت: داشتن سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله با خودروی مقابل و فاصله جانبی برای رانندگی بدون خطر تصادف در جاده‌ها لازم است.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی سپس گفت: ممکن است موج جدید بارشی هفته آینده در برخی محورها به صورت برف و باران باشد لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: در دور اول سفرها و به رغم کاهش ۲۰ درصدی تصادفات رانندگی، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}