بازتاب اظهارات رهبرانقلاب درباره شعار مرگ بر آمریکا در رسانه های خارجی

تهران- ایرنا – خبرگزاری رویترز، شبکه راشا تودی و سی بی سی کانادا، اظهارات امروز(جمعه) رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان، خلبانان و اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را بازتاب دادند و به نقل از آیت الله علی خامنه ای نوشتند، شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ،بولتون و پمپئو است. به گزارش […]

تهران- ایرنا – خبرگزاری رویترز، شبکه راشا تودی و سی بی سی کانادا، اظهارات امروز(جمعه) رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان، خلبانان و اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را بازتاب دادند و به نقل از آیت الله علی خامنه ای نوشتند، شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ،بولتون و پمپئو است.

به گزارش ایرنا، رویترز نوشت: آیت الله خامنه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در جمع افسران نیروی هوایی ایران گفت: تا وقتی رژیم آمریکا بر مبنای شرارت، دخالت، خباثت و رذالت حرکت می کند، شعار مرگ بر آمریکا از دهان ملت مقتدر ایران نخواهد افتاد.
آیت الله خامنه ای افزود: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ، جان بولتون(مشاور امنیت ملی) و مایک پمپئو، وزیر خارجا آمریکاست. این به معنی مرگ بر سردمداران آمریکاست.
وی در رابطه با اروپایی های امضا کننده برجام که برای نجات این توافقنامه در تلاشند، گفت: به مسئولان توصیه می کنم به اینها هم اعتماد نکنند البته نمی گوییم با آنها مراوده نداشته باشیم بلکه با چشم بدبینی به اروپایی ها نگاه کنید.
راشا تودی نیز اعلام کرد، آیت الله خامنه ای گفت: شعار مرگ بر آمریکا متوجه رئیس جمهوری و افراد مرتبط با اوست.
آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان ترامپ در کنگره آمریکا و حمله او به 'رژیم ایران که شعار مرگ بر آمریکا می دهد'، افزود: آمریکا خودش تجسم شرارت است اما، وقتی فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهید، اعتراض می کند.
آیت الله خامنه ای با بیان این مطلب که شعار مرگ بر آمریکا متوجه مردم این کشور نیست، خاطر نشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ، جان بولتون و پمپئو.
'سی بی سی' کانادا نیز ضمن برجسته کردن این بخش از سخنان مقام معظم رهبر انقلاب که 'منظور از مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، بولتون و پمپئو است'، نوشت، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۵۰ هزار زندانی در ایران مورد عفو رهبر عالی این کشور قرار گرفتند.
حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه به ‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ در نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، در دیدار فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایشان سخنرانی کردند.
آساق**۱۰۸۸**۱۶۶۳**
انتهای پیام/