8:17 1403/02/14

بازنشستگان نیروهای مسلح به اردوی راهیان نور می روند

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ ‎کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بازنشستگان نیرو‌های مسلح در قالب کاروان‎های ۴۰۰ نفره به اردوهای راهیان نور اعزام می‎شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی پنجشنبه در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: بازنشسته‎های نیروهای مسلح در قالب کاروان‎های ۴۰۰ نفره به مناطق جنگی اعزام می‎شوند.
وی افزود: در بحث احداث و راه‎اندازی یادمان‎های دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دادیم و مین‎زدایی همچنان در مناطق عملیاتی ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ابلاغی برای اجرای مانیتورینگ تصویری و صوتی داشتیم که کارهای آن را آغاز کردیم.
* حضور ۱۶ هزار روحانی در راهیان نور
مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه نیز در این نشست با بیان اینکه شبکه مبلغین با همکاری بسیج طلاب و روحانیون تشکیل شده است، اظهار داشت: بیش از ۱۶ هزار روحانی امسال همراه کاروان‌های راهیان نور به یادمان‎های شهدا اعزام می‌شوند.
حجت‎الاسلام محمود ملک‌دار با اشاره به اینکه ۱۲ موسسه و مرکز مربوط به روحانیت و طلاب در زمینه راهیان نور فعالیت می‌کنند، افزود: یکی از برنامه‌های ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه تعیین شهید شاخص حوزه‌های علمیه و ارائه محتوا در خصوص این شهید است.
وی در خصوص اقدامات ستادی و اجرایی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها امضا شده است؛ همچنین چند واحد درسی در نظام آموزشی جدید تالیف شده که در ۲۵۰ حوزه علمیه در حال تدریس است.
در این نشست که با حضور سردار سرلشگر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد کشور برگزار شد، سامانه مرکزی راهیان نور، ۴۰ عنوان موشن‌گرافی دفاع مقدس و راهیان نور و پوستر اسامی شهدای شاخص راهیان نور سال ۹۸ رونمایی شدند.
همچنین در این مراسم شعار «ما می توانیم» به عنوان شعار اردوهای راهیان نور در سال آینده معرفی شد.
این شعار در سال های گذشته به ترتیب «من انقلابی‌ام»، «ما ایستاده‌ایم»، «ما می‌توانیم» و «ما آماده‌ایم» بود.
سیام*۹۶۱۲*۱۸۳۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}