بازیکنان ماشین سازی براثر یک غافلگیری گل را دریافت کردند

صافی - سرمربی ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه بازی امروز بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود، گفت: بازیکنان ماشین سازی براثر یک اشتباه و غافلگیری گل تساوی را دریافت کردند.

رضا مهاجری در کنفرانس خبری بعداز بازی با سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل با اشاره به اینکه بازی امروز بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود، اظهارکرد: هواداران سپیدرود ۹۰ دقیقه به پای تیم‌شان ایستادند.

وی با بیان اینکه گل سپیدرود در دقایقی پایانی بازی بر روی یک غافلگیری به ثمر رسید، افزود: تعویض سوم ما برای حفظ نتیجه بود اما مصطفی سالاری اشتباهی در این صحنه داشت که منجر به گل شد.

سرمربی ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه بیشتر دقایق توپ و میدان در دست تیم ما بود، گفت: بجز صحنه به ثمر رسیدن گل در بقیه دقایق بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و موفق به کنترل بازیکنان سپیدرود شدیم.

وی به حرکت ابتدای بازی توسط بازیکنان ماشین سازی تبریز و پوشیدن پیراهن شماره ۲۳ نیز اشاره و بیان‌کرد: این کار برای همدردی با توحید غلامی است که به دلیل مصدومیت این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

مهاجری همچنین به حرکات عزیز معبودی نیز اشاره و گفت: بنده متوجه حرکت این بازیکن نشدم اما احتمالا این حرکت به دلیل شرایط فوتبالی استان گیلان و رقابت دو تیم سپیدرود و ملوان بوده است.

انتهای پیام/