سرمربی شهرداری ورامین:

بازی جذابی را شاهد بودیم؛ خاتم اردکان یکی از مدعیان اصلی لیگ است

صافی - سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به اینکه بازی امروز برابر خاتم اردکان بسیار جذاب بود از تیم خاتم اردکان به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ نام برد.

رحمان محمدی راد پس از کسب پیروزی برابر خاتم اردکان در با اشاره به اینکه برای این بازی برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده بود اظهار داشت: سعی کرده بودیم که شناخت کاملی از تیم خاتم اردکان به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه در بازی نخست سخت است که بتوان شناخت کامل از تیم مقابل داشت خاطرنشان کرد: با این وجود توانستیم با شناختی که داشتیم و تلاش بسیار خوب بازیکنانمان به پیروزی برابر خاتم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، از تیم خاتم اردکان به عنوان یک تیم بسیار خوب یاد کرد و افزود: این تیم که دوره قبل نائب قهرمان بود و امروز هم بازی بسیار خوبی را از این تیم شاهد بودیم.

محمدی‌راد با بیان اینکه خاتم یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر والیبال ایران است گفت: امروز شاهد بازی بسیار جذاب و خوبی بودیم و پیروزی امروز برای ما بسیار ارزشمند بود.

وی از تلاش بی‌وقفه و دو ماهه بازیکنان این تیم خبر داد وافزود: سعی می کنیم در بازی‌های پیش رو هم تمام تلاش خود را به کار بگیریم و بتوانیم نتایج ارزشمندی در این دوره از مسابقات کسب کنیم.