باشگاه ترکیه ای رکورد بیشترین خرید را در ۲ ساعت شکست

تهران- ایرنا- باشگاه فوتبال «الازیغ اسپور» ترکیه با امضای قرارداد با ۲۲ بازیکن و ثبت قرارداد آنها در کمتر از ۲ ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، رکوردی از خود بر جای گذاشت. به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز شنبه نوشت: این باشگاه پس از مذاکره با […]

تهران- ایرنا- باشگاه فوتبال «الازیغ اسپور» ترکیه با امضای قرارداد با ۲۲ بازیکن و ثبت قرارداد آنها در کمتر از ۲ ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، رکوردی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز شنبه نوشت: این باشگاه پس از مذاکره با مقامات فدارسیون فوتبال ترکیه بر سر برداشته شدن محرومیت نقل و انتقالاتی، به این رکورد دست پیدا کرد.
با این حال در کمال تعجب آنها به اندازه ای فرصت داشتند تا ۲۲ بازیکن جدید را خریداری کنند که ۱۲ نفر از آنها به طور دائمی و ۱۰ نفر باقی مانده به طور قرضی به این تیم پیوسته اند.
رئیس این باشگاه در مصاحبه ای اظهار داشت: ما به طور همزمان در ۲ جبهه در حال مذاکره بودیم؛ نخست با فدراسیون فوتبال ترکیه در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی و در سوی دیگر با بازیکنان مد نظرمان.
وی ادامه داد: به محض برداشته شدن محرومیت، با بازیکنان مورد نظر تماس گرفته و موفق شدیم در عرض ۲ ساعت قرارداد آنها را نهایی کنیم.
لازم به ذکر است الازیغ اسپور به تازگی «اورهان کایناک» سرمربی خود را نیز برکنار کرده و در جستجوی جانشینی برای وی است.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹
انتهای پیام/