فرمانده انتظامی مرند:

باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند منهدم شد

صافی نیوز - مرند - فرمانده انتظامی مرند از کشف موادمخدر از نوع هروئین، شیشه و انهدام باند ۴نفره توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کاظم دهقانی، در گفتگو با صافی نیوز، ابراز داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی سمند اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر در شهرستان می کند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه ماموران کلانتری ۱۳عباسی کلیه محورهای تردد خودروها را به صورت غیر محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار داده و با شگردهای خاص پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر را کشف و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، مقدار یک کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین، ۱۰۰ گرم شیشه، ۳عدد پایپ و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

دهقانی با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده تاکید کرد: در این رابطه ۴ نفر قاچاقچی سابقه دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به توزیع و مصرف انواع مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/