8:45 1403/02/13

بایدن از سفر قریب الوقوع خود به اسرائیل خبر داد

صافی نیوز / رئیس جمهوری آمریکا درحالیکه کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، طی پیامی اعلام کرد که برای اعلام همبستگی با اسرائیل به تل‌آویو خواهد رفت.
جو بایدن

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، بایدن که برنامه سفرش به سرزمین‌های اشغالی بامداد سه‌شنبه از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام شده، در حساب ایکس خود (توییتر سابق) نوشت که روز چهارشنبه به اسرائیل سفر خواهد کرد تا در مواجهه تل آویو با آنچه وی “حمله تروریستی حماس” خوانده، اعلام همبستگی کند.

وی در این پیام در شبکه اجتماعی خود افزود: سپس به اردن سفر خواهم کرد تا به نیازهای انسانی شدید رسیدگی و با سران این کشوذ دیدار کنم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بار دیگر تکرار کرد: در آنجا تاکید می‌کند حماس نماینده مردم فلسطین برای دفاع از خودشان نیست.

بلینکن که شب گذشته در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، پس از جلسه ۸ ساعته با کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بایدن چهارشنبه به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

وی افزود: آمریکا و (رژیم) اسرائیل بر سر طرحی توافق کردند که اجازه می‌دهد کمک‌ها به غیرنظامیان غزه برسد و ضروری است که کمک‌ها به غزه هرچه سریعتر آغاز شود.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد که بایدن در سفر به فلسطین اشغالی به هماهنگی نزدیک با شرکای اسرائیلی برای آزادی گروگان‌های حماس ادامه خواهد داد و تاکید خواهد کرد که اسرائیل حق دارد از مردم خود در برابر حماس دفاع کند.

پیش تر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه آخرین آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۲هزار و ۸۰۸ نفر اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}